AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Skrevet 3. februar Hei! Jeg lurte på om noen kunne tipse meg om en klokke for de med smale håndledd? Jeg har vært fornøyd med Huawei sine modeller, for eksempel huawei band 8/9, mtp funksjoner og pris. Men finner ikke lignende i lignende prisgruppe. Setter pris på svar Anonymkode: 24153...049
NoaideBiehtar Skrevet 3. februar #2 Skrevet 3. februar Hva slags hensyn er du ute etter å ta? Jeg har smalt håndledd men har ikke tatt hensyn til det (ble for snevert utvalg). Byttet ut reima uansett, så reima kan strammes mye. Har Garmin Vivoactive 5.
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Skrevet 3. februar Jeg har Fitbit luxe, og digger den. Den er veldig nøyaktig på puls, god batteritid og lader raskt. Og den er pen nok til å bruke når man skal pynte seg også 😁 Anonymkode: 92a7f...45c
AnonymBruker Skrevet 4. februar #5 Skrevet 4. februar Jeg har apple watch og veldig happy, har bare bånd i liten strl. Håndleddet mitt er 12 cm omtrent, kjempelite. Anonymkode: 97f36...5ec
AnonymBruker Skrevet 4. februar #7 Skrevet 4. februar Jeg har smalt håndledd og har hatt små og store klokker, alle henger på halv åtte uansett. Anonymkode: 117f7...8a2
AnonymBruker Skrevet 4. februar #8 Skrevet 4. februar Jeg har smalt håndledd og valgte en urskive som er 40 mm. Den passer fint. Anonymkode: c513b...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå