Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er den i størrelsen? :) Lurer på hvilken jeg skal bestille. Er de så myke og gode som nettsiden vil ha det til? 

(og før noen kommer å snakker om hvor unødvendig det er og at man flekker av seg alt når man står der osv; jeg har født før og er ikke sånn. Vil være tildekket, og sykehusskjortene er alt for korte for meg da jeg er så høy). 

Anonymkode: e9cdc...2a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er en tråd om den: 

Anonymkode: 18c70...395

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvordan den er, vurderte den selv. Men endte opp med å bruke mine vanlige klær. 

Enig med deg sykehusskjortene er ikke noe særlig. Jeg er sykepleier selv om den er forbeholdt de som ligger for døden der jeg jobber, så den assosiasjonen vil jeg ikke ha. De er inn sølt med oppkast, møkk, blod og annet drit rett som det er. 

Anonymkode: 4d5e9...d9f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe Ellos Collection Nattskjorte Adele i stedet, like mye til barseltiden da. Er litt billigere. Men den blir gjerne litt lik en sykehusskjorte, så jeg vet ikke hvordan den blir i lengden med gravidmage. Fødekjolen ser ikke så lang ut den heller, 93cm i s og 99cm i xl.

Anonymkode: f2415...38d

Skrevet

Jeg har den. Den er stor i størrelsen. Kjøpte XL og er vanligvis (ikke gravid) en M. Men, den er kjempegod!! Sval og myk 🥰

Brukte den på første fødsel og gleder meg til å føde i den igjen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...