AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Del Skrevet 3. februar Om man spesifikt spør Pia om noe og Kari svarer før Pia rekker å si noe, er det frekt synes du? Anonymkode: 83d89...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Del Skrevet 3. februar Ville kalt det freidig og litt uvøren. Anonymkode: 4e33b...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Del Skrevet 3. februar Ja, det syns jeg. Jeg sitter i åpent kontorlandskap, og blir støtt og stadig spurt om innspill på hist og pist fra kollegaer fra andre avdelinger, og rett ovenfor meg sitter en kollega av meg som har en tendens til å avbryte meg eller svare for jeg rekker å åpne munnen, selv om det åpenbart er jeg som blir spurt. Det er ikke alltid det hun sier er riktig svar engang. Jeg blir litt sprø av det. Det er som om det er viktig for henne å vise at dette er noe hun kan, men som regel ender det bare opp med å bli litt kleint. Anonymkode: d4829...1ad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3. februar #4 Del Skrevet 3. februar Utidig og frekt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caevel Skrevet 4. februar #5 Del Skrevet 4. februar Veldig frekt og uhøflig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4. februar #6 Del Skrevet 4. februar Det er ekstremt frekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #7 Del Skrevet 4. februar Phoenix Heart skrev (3 minutter siden): Det er ekstremt frekt. Ekstremt er vel litt vel snowflake, men frekt, absolutt. Anonymkode: 89398...7fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #8 Del Skrevet 4. februar Sånn gjør mamma hele tiden. Hvis jeg er med henne og andre og de spør meg om noe så svarer hun alltid, det er kjipt. Nesten så jeg lurer på om hun tror at jeg ikke klarer selv å svare for meg. Anonymkode: b7522...cb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #9 Del Skrevet 4. februar Har opplevd det der flere ganger med folk i familien. Spesielt en person der jeg reagerte og faktisk ga beskjed etterpå at når hun stiller meg et spørsmål så kan jeg svare for meg selv. Fikk ingen svar. Men neste gang vi var sammen i et besøk svarte han for oss begge to når vi (2 stk) snakket sammen. Det ble for dumt. Han avbrøt og snakket over oss på ting han ikke visste noe om. Så frekt. Jeg lurte på om det var fordi vi var damer og han mann. Han virker å ha et dårlig kvinnesyn. Min mor hun svarer til og med for meg på hvordan jeg har det. Hun er helt fjern i hodet. 🙄 Anonymkode: fb346...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå