AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Skrevet 3. februar Noen synes sikkert jeg er ekkel, og det aksepterer jeg. Men hvordan lukter det egentlig av et skittent underliv hos en kvinne? Jeg har alltid vært med jenter som er rene og lukter godt. Vet selvfølgelig hvordan jeg selv lukter etter noen dager uten vask. Men spørsmålet er altså ang kvinner. Anonymkode: fe8ff...655
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen synes sikkert jeg er ekkel, og det aksepterer jeg. Men hvordan lukter det egentlig av et skittent underliv hos en kvinne? Jeg har alltid vært med jenter som er rene og lukter godt. Vet selvfølgelig hvordan jeg selv lukter etter noen dager uten vask. Men spørsmålet er altså ang kvinner. Anonymkode: fe8ff...655 Sannheten. De lukter det samme etter noen dager uten vask. Akkurat som deg. Anonymkode: a198d...252 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Skrevet 3. februar Det lukter vel litt kjønn på et vis. Selv synes jeg ikke det lukter så mye. Jeg pleier å lukte på trusene mine før jeg hiver dem til vask å jeg syns i grunn det lukter litt godt. Noen ganger kan jeg kjenne et snev av tisslukt. Anonymkode: 319e1...877 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det lukter vel litt kjønn på et vis. Selv synes jeg ikke det lukter så mye. Jeg pleier å lukte på trusene mine før jeg hiver dem til vask å jeg syns i grunn det lukter litt godt. Noen ganger kan jeg kjenne et snev av tisslukt. Anonymkode: 319e1...877 Enig, hilsen mann. Anonymkode: 99b80...dd7
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Skrevet 3. februar Hva slags folk går du med ts? Anonymkode: 1ba09...052
AnonymBruker Skrevet 3. februar #6 Skrevet 3. februar Lukter lyskesvette, svette, hud, fittesaft, iblant litt urin. Lyskesvetten lukter stramt rett før og under mens, og mens lukter i tillegg blod og myr. Anonymkode: 7b5f5...dab 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #7 Skrevet 3. februar Det lukter reke. Altså ikke en vond lukt (etter min mening), men den skiller seg jo fra lukten av nyvasket underliv, som er svært nøytral. Men hvis hun har hatt samleie med sædavgang i skjeden i tiden etter forrige vask..da lukter det fort sur reke. DET er ikke særlig tiltalende. Anonymkode: d8c79...cd6 1 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar #8 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det lukter reke. Nei, det gjør det ikke. En myte. Anonymkode: 99b80...dd7 3 10
AnonymBruker Skrevet 3. februar #9 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, det gjør det ikke. En myte. Anonymkode: 99b80...dd7 Ne, ingen myte. Men heller ikke regelen. Anonymkode: 778ed...f05 2 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar #10 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det gjør det ikke. En myte. Anonymkode: 99b80...dd7 Nei. Alle de flåsete vitsene om rekelukt fra damers underliv har sin opprinnelse i det faktum at det er DET det minner om når en dame ikke har dusjet på noen dager. Anonymkode: d8c79...cd6 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar #11 Skrevet 3. februar Dette med reke- og fiskelukt er sterkt overdrevent. De gangene jeg har registrert noe lignende er ved UVI. Ellers synes jeg det kan lukte litt søtlig, ferskenaktig nedentil iblant. Anonymkode: 31612...7da 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar #12 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Alle de flåsete vitsene om rekelukt fra damers underliv har sin opprinnelse i det faktum at det er DET det minner om når en dame ikke har dusjet på noen dager. Anonymkode: d8c79...cd6 Da har man bakteriell vaginose... Anonymkode: e6d72...40a 7 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar #13 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Alle de flåsete vitsene om rekelukt fra damers underliv har sin opprinnelse i det faktum at det er DET det minner om når en dame ikke har dusjet på noen dager. Anonymkode: d8c79...cd6 Ok, da har de sikkert nærmere 100 kvinnene jeg har vært med seksuelt skilt seg ut. Ingen av disse var i nærheten av å lukte reke. Vanligvis lukter og smaker det lett syrlig. Når det ikke er rent lukter det slik kvinnen over her beskriver ganske utførlig. Menn har my sterkere kjønnslukt. Menn kan virkelig lukte høgg! Anonymkode: 99b80...dd7 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar #14 Skrevet 3. februar Jeg synes jo som oftest det bare lukter mer kjønn, men ikke veldig annerledes. Den lukten det også lukter når det er rent, den du synes er god, bare sterkere. Eneste er med lyskesvette, som jeg ikke visste var et ord eller man hadde mer av under mens, men det har jeg jo merket når jeg tenker meg om. Nattbindet kan lukte litt dagen etter, og da mener jeg ikke mens, men at det har satt seg en lukt som nok er denne stramme lyskesvetten en AB over snakker om. Den lukten er ikke kjempedigg. Blir jo litt som armhule-svette, men noe syrligere kanskje. Jeg har forøvrig heller aldri skjønt at det skal lukte reke, det har jeg ikke kjent på meg eller andre (er bifil). Kanskje det faktisk isåfall er sur svette det siktes til, det er det eneste jeg tenker kan ha litt rekelukt om man legger godviljen til. Anonymkode: 65b80...c77 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #15 Skrevet 3. februar Kvinner lukter kun fioler. Anonymkode: 1394b...068
AnonymBruker Skrevet 3. februar #16 Skrevet 3. februar Fitte, sur svette og urin. Anonymkode: da3e8...569 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar #17 Skrevet 3. februar Jeg lukter mest harskt rumpelo fra rumpa om jeg ikke vasker meg. Det har sammenheng med klær som loer kraftig. Vulva hos meg har ubalanse i floraen, så hun frøkna er for syrlig. Det lukter lite. Det første har godt av hyppig og grundig såpevask, det andre har best av at jeg vasker mildt og sjeldent og får skylt med nøytraliserende remedier. Jeg hadde rekelukt en gang tilbake i tid. Det forsvant etter at lege behandlet meg med antibiotika. Anonymkode: 89d77...382
Irak Skrevet 3. februar #18 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Dette med reke- og fiskelukt er sterkt overdrevent. De gangene jeg har registrert noe lignende er ved UVI. Ellers synes jeg det kan lukte litt søtlig, ferskenaktig nedentil iblant. Anonymkode: 31612...7da Det er jeg veldig enig i. Hilsen ei som har jobbet mye i fiskedisken 😂 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar #19 Skrevet 3. februar Jeg har gått 2 (mulig det var 3) uker uten å kunne engang ta en kattevask pga alvorlig sykdom. Altså null kontakt med vann. Var sengeliggende, så ingen svett aktivitet. Det luktet mer kjønn rett og slett. Ingen «reke/fersken», bare….tydelig kjønn. Anonymkode: 72b0c...82e 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #20 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det lukter reke. Altså ikke en vond lukt (etter min mening), men den skiller seg jo fra lukten av nyvasket underliv, som er svært nøytral. Anonymkode: d8c79...cd6 Jepp. Fersk, nykokt reke. Anonymkode: 050a3...635 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå