AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Del Skrevet 3. februar Jeg har noen sånne på Facebook. De endrer profilbilde flere ganger i måneden. Gjerne selfies tatt med Snapchat filter på eller at de gjør seg til i speilet . Hva vil de oppnå egentlig? Hva er poenget med å endre profilbilde flere ganger i måneden? Eller enda værre flere ganger i uken? Ser ikke poenget. Anonymkode: 55924...679 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Del Skrevet 3. februar Er ikke det opplagt? De søker oppmerksomhet på sitt utseende Anonymkode: c9636...be3 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:19 #3 Del Skrevet mandag kl 12:19 Kjenner jeg blir flau på deres vegne. Slike damer ønsker bekreftelse og kommentarer som: fina, søta, den beste, vakker osv Anonymkode: 901e2...cae 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:36 #4 Del Skrevet mandag kl 13:36 De vil kanskje... skifte bilde? Jeg (k45) skifter av og til profilbilde etter årstid, humør eller bare fordi jeg tok et fint bilde av meg selv. So what? Regner ikke med at noen andre enn meg hverken får det med seg, eller bryr seg? Det er min fb side, jeg kan gjøre hva fader jeg vil der? Anonymkode: 62ab0...ad9 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet mandag kl 13:40 #5 Del Skrevet mandag kl 13:40 Hva bryr du deg om det for? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:43 #6 Del Skrevet mandag kl 13:43 Det er da også noe å bry seg om. Gjesp. Anonymkode: c107e...6f9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:43 #7 Del Skrevet mandag kl 13:43 FB profilen deres er knyttet til dating app, og de må legge inn bilder på FB for å importere de til dating appen Anonymkode: 8604b...46a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet mandag kl 13:44 #8 Del Skrevet mandag kl 13:44 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De vil kanskje... skifte bilde? Jeg (k45) skifter av og til profilbilde etter årstid, humør eller bare fordi jeg tok et fint bilde av meg selv. So what? Regner ikke med at noen andre enn meg hverken får det med seg, eller bryr seg? Det er min fb side, jeg kan gjøre hva fader jeg vil der? Anonymkode: 62ab0...ad9 Ønsker du oppmerksomhet på bildet du legger ut? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:47 #9 Del Skrevet mandag kl 13:47 De trenger bekreftelse/oppmerksomhet. Evt et behov for å fremstille seg på en spesifikk måte. Men dette er en folkesykdom, ikke noe hos kvinner. Anonymkode: 61c55...09a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:49 #10 Del Skrevet mandag kl 13:49 De booster sitt eget ego siden det alltid er noen desperate mannfolk som er ute etter et ligg og likesinnede kvinner som forteller hvor fin de er.. Anonymkode: f1f69...f88 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:18 #11 Del Skrevet mandag kl 16:18 Vera skrev (2 timer siden): Ønsker du oppmerksomhet på bildet du legger ut? Nope, driter faktisk i det. Bytter fordi jeg har lyst, min facebookside er min og alt som postes der er for meg. Det aller meste er låst på profilen min, det er bare profilbildet og bakgrunnsbildet som er synlig så OM en eller annen ser at jeg bytter bilde og går inn på profilen min for å snike blir de skuffet. Noen ganger resirkulerer jeg et gammelt bilde (profilbilde eller bakgrunnsbilde som jeg har brukt før) fordi jeg syntes det var fint, det passet årstiden, eller fordi det var lenge siden sist jeg hadde sett det og ville se litt på det igjen. Akkurat nå har jeg en meme som profilbilde som jeg syntes var morsom, bør sikkert snart bytte til et bilde med ansiktet mitt på slik at jeg ikke blir utestengt fra alle gruppene mine på fb 🤪🙃🤣 Anonymkode: 62ab0...ad9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:22 #12 Del Skrevet mandag kl 16:22 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har noen sånne på Facebook. De endrer profilbilde flere ganger i måneden. Gjerne selfies tatt med Snapchat filter på eller at de gjør seg til i speilet . Hva vil de oppnå egentlig? Hva er poenget med å endre profilbilde flere ganger i måneden? Eller enda værre flere ganger i uken? Ser ikke poenget. Anonymkode: 55924...679 De oppnår oppmerksomhet fra deg. Anonymkode: 4a1a2...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:57 #13 Del Skrevet mandag kl 18:57 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nope, driter faktisk i det. Bytter fordi jeg har lyst, min facebookside er min og alt som postes der er for meg. Det aller meste er låst på profilen min, det er bare profilbildet og bakgrunnsbildet som er synlig så OM en eller annen ser at jeg bytter bilde og går inn på profilen min for å snike blir de skuffet. Noen ganger resirkulerer jeg et gammelt bilde (profilbilde eller bakgrunnsbilde som jeg har brukt før) fordi jeg syntes det var fint, det passet årstiden, eller fordi det var lenge siden sist jeg hadde sett det og ville se litt på det igjen. Akkurat nå har jeg en meme som profilbilde som jeg syntes var morsom, bør sikkert snart bytte til et bilde med ansiktet mitt på slik at jeg ikke blir utestengt fra alle gruppene mine på fb 🤪🙃🤣 Anonymkode: 62ab0...ad9 Jeg har aldri hatt profilbilde på Facebook og har aldri blitt utestengt Anonymkode: 901e2...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:04 #14 Del Skrevet mandag kl 19:04 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De vil kanskje... skifte bilde? Jeg (k45) skifter av og til profilbilde etter årstid, humør eller bare fordi jeg tok et fint bilde av meg selv. So what? Regner ikke med at noen andre enn meg hverken får det med seg, eller bryr seg? Det er min fb side, jeg kan gjøre hva fader jeg vil der? Anonymkode: 62ab0...ad9 Jeg er også sånn, bytter litt mellom de jeg hatt før, eller om det er et nytt jeg liker. Bryr meg ingenting om likes 🤷♀️ Anonymkode: f10c9...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:08 #15 Del Skrevet mandag kl 19:08 Hva er gevinsten for ditt liv med å bry seg her? Når konen til Kanye går naken på rød løper, så er det langt fra den type oppmerksomhetskåthet til stakkare som bare bytter profilbilde litt for ofte for din smak. Hva vil de oppnå? Oppmerksomhet selvfølgelig. Bryr det meg? Nei, finnes 100 viktigere saker å engasjere seg i. Anonymkode: 1008b...3b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:11 #16 Del Skrevet mandag kl 19:11 De jeg kjenner som gjør det, gjør det for å få oppmerksomhet fra EN spesifikk fyr. Hun vil han skal se at hun får oppmerksomhet fra andre menn. Bevise at han burde skjerpe seg. Bildet blir typisk byttet om de har gått ifra hverandre i en krangel. Og de krangler ofte. Anonymkode: 61b2e...9f4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:13 #17 Del Skrevet mandag kl 19:13 Lav intelligens? Jeg hadde en slik en på min fb, ikke den skarpeste kniven i skuffen. Anonymkode: c00d4...f3b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:15 #18 Del Skrevet mandag kl 19:15 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjenner jeg blir flau på deres vegne. Slike damer ønsker bekreftelse og kommentarer som: fina, søta, den beste, vakker osv Anonymkode: 901e2...cae Det er den kvinnelige versjonen av menn som holder inn ølmagen. Anonymkode: f7524...e9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omine Skrevet mandag kl 19:16 #19 Del Skrevet mandag kl 19:16 Folk må få lov til å poste det de ønsker selv uten at noen har grunn til å vite hvorfor. Jeg skjønner ikke at det er noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet mandag kl 19:18 #20 Del Skrevet mandag kl 19:18 Hva har begrepet «voksen» med saken å gjøre? Er dette legitimt inntil en viss alder? Tipper unge og «voksne» har akkurat samme motivasjon for hyppig bildebytte- oppmerksomhet. Men det kan jo tenkes at du har høyere forventninger til de litt eldre. Er dét den enhetlige problemstillingen her, at du tenker at «voksne» burde vite bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå