Gå til innhold

Frekt eller ikke, hint om bursdag gave

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 10.13):

Eldste sa rett ut, hvorfor ska jeg vipse penger ho har da aldri gitt meg noe på 20 år

Anonymkode: ccf59...a69

Jeg syns han kan vipse 20 kr, en for hvert år han ikke har fått noe 😝 og så kan du og mannen vipse tilsvarende - det vil nok fyre oppunder så dere får snakket om denne frekkheten tenker jeg.. 

Anonymkode: 0c34b...e41

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ca 14 dager siden sendte søster av meg link på mld. I linken stod det i forbindelse med xxx sin 45 årsdag samler vi inn penger format xx ska kunne få en flott ferie til varmere strøk. 

Kjente jeg ble litt sånn små irritert. Følte som de tigger om penger. De har nå vært mye mer på reise en hva jeg og min mann har råd til. De har nå vært i Dubai, flere uker i Thailand  , Spania, Afrika osv

Og når vi har hatt runde tall har de ikke sagt gratulerer med dagen en gang. Ikke en gang da ungene ble konfirmert.

Hører kun noe hvis det er noe galt aldri ellers. 

Værste var at de sendte ikke bare til meg, sendte å til mann min og begge ungdommen fikk mld om dette. Eldste sa rett ut, hvorfor ska jeg vipse penger ho har da aldri gitt meg noe på 20 år

Dette er jo bare å overse / ignorere . Vips heller pengene til en felles feriepenge -konto for dere selv . Kommer det påminnelse på innsamling svarer du nettopp det: hei vi driver for tiden å sparer til egen ferie , men gratulerer så mye med dagen . Vær hyggelig , men avvisende til pengemas. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herlighet, så mange underlige mennesker det finnes!

Ville ignorert hele tiggemeldingen, eventuelt vipset et latterlig lavt beløp som kr. 28. 

Anonymkode: d23b6...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gi samme verdi tilbake som dere selv fikk.. Når ble det normalt å gi noe ekstra når man fyller 45 år liksom. 

Anonymkode: c6306...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 14 dager siden sendte søster av meg link på mld. I linken stod det i forbindelse med xxx sin 45 årsdag samler vi inn penger format xx ska kunne få en flott ferie til varmere strøk. 

Kjente jeg ble litt sånn små irritert. Følte som de tigger om penger. De har nå vært mye mer på reise en hva jeg og min mann har råd til. De har nå vært i Dubai, flere uker i Thailand  , Spania, Afrika osv

Og når vi har hatt runde tall har de ikke sagt gratulerer med dagen en gang. Ikke en gang da ungene ble konfirmert.

Hører kun noe hvis det er noe galt aldri ellers. 

Værste var at de sendte ikke bare til meg, sendte å til mann min og begge ungdommen fikk mld om dette. Eldste sa rett ut, hvorfor ska jeg vipse penger ho har da aldri gitt meg noe på 20 år

Jeg hadde skrevet dette jeg 🤷‍♀️

»Dette var sikkert en fellesmelding, men det kom litt brått på da vi aldri har fått noe, ikke engang gratilasjoner.

X tantebarn fikk og meldingen, og de har aldri fått noe. 

Ønsker dere absolutt en fin ferie - men dette ble helt feil». 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...