AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Del Skrevet 3. februar For ca 14 dager siden sendte søster av meg link på mld. I linken stod det i forbindelse med xxx sin 45 årsdag samler vi inn penger format xx ska kunne få en flott ferie til varmere strøk. Kjente jeg ble litt sånn små irritert. Følte som de tigger om penger. De har nå vært mye mer på reise en hva jeg og min mann har råd til. De har nå vært i Dubai, flere uker i Thailand , Spania, Afrika osv Og når vi har hatt runde tall har de ikke sagt gratulerer med dagen en gang. Ikke en gang da ungene ble konfirmert. Hører kun noe hvis det er noe galt aldri ellers. Værste var at de sendte ikke bare til meg, sendte å til mann min og begge ungdommen fikk mld om dette. Eldste sa rett ut, hvorfor ska jeg vipse penger ho har da aldri gitt meg noe på 20 år Anonymkode: ccf59...a69 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kometen Skrevet 3. februar #2 Del Skrevet 3. februar Selvsagt er det frekt, men det er er da bare å overse og sende en gratulasjonsmelding på dagen. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Del Skrevet 3. februar Har fått ett par sånne jeg også, bare oversett de! Anonymkode: 06ed6...130 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 3. februar #4 Del Skrevet 3. februar Helt klart merkelig, hvertfall. Det hadde jeg glatt ignorert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Del Skrevet 3. februar Overse. Anonymkode: c2d73...7d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 3. februar #6 Del Skrevet 3. februar Er det bursdagsfeiring med i bildet? I såfall er en liten slant ikke så merkelig, men om det er ren tigging uten feiring med mat, er det veldig rart og frekt, ja 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #7 Del Skrevet 3. februar Laraa skrev (1 minutt siden): Er det bursdagsfeiring med i bildet? I såfall er en liten slant ikke så merkelig, men om det er ren tigging uten feiring med mat, er det veldig rart og frekt, ja Ikke hørt noen ting om selskap. Fyller i helga. Anonymkode: ccf59...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #8 Del Skrevet 3. februar "Oh, det så veldig morsomt ut. Fint sted. Ha en skikkelig fin ferie 😊" Også lar du være med det. Gave til 45 årsdag? Nei vet du hva. Eventuelt vipps 100 kroner og si det er til et glass vin i solnedgang 😆 Anonymkode: 68501...30d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 3. februar #9 Del Skrevet 3. februar Jeg tenker det er helt greit å sende ut sånt til familie og venner, men bare om man er en sånn som faktisk husker på alle andres bursdager også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #10 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): For ca 14 dager siden sendte søster av meg link på mld. I linken stod det i forbindelse med xxx sin 45 årsdag samler vi inn penger format xx ska kunne få en flott ferie til varmere strøk. Kjente jeg ble litt sånn små irritert. Følte som de tigger om penger. De har nå vært mye mer på reise en hva jeg og min mann har råd til. De har nå vært i Dubai, flere uker i Thailand , Spania, Afrika osv Og når vi har hatt runde tall har de ikke sagt gratulerer med dagen en gang. Ikke en gang da ungene ble konfirmert. Hører kun noe hvis det er noe galt aldri ellers. Værste var at de sendte ikke bare til meg, sendte å til mann min og begge ungdommen fikk mld om dette. Eldste sa rett ut, hvorfor ska jeg vipse penger ho har da aldri gitt meg noe på 20 år Anonymkode: ccf59...a69 "Hei, denne meldinga har ved en feil blitt sendt til meg og mine barn. Da XX la lista ved å ikke gratulere barna med dagen, sparte de oss for slike utgifter i samme slengen.." Det hadde jeg sendt til min søster og så hadde jeg ignorert alt som hadde med dem å gjøre videre. Det er jo de som vil ha det sånn. Nå er ikke jeg opptatt av slike ting, og synes det er litt godt når vi slipper gaveutveksling. Men ikke pokker om de legger lista på null for mine unger og forventer at nettopp de barna som aldri ble inkludert skal bidra til dere lykke. Jeg hadde ledd høyt og rått til min søster og AV henne om hun visste dette i forkant. Anonymkode: 5ee93...dbf 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 3. februar #11 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "Hei, denne meldinga har ved en feil blitt sendt til meg og mine barn. Da XX la lista ved å ikke gratulere barna med dagen, sparte de oss for slike utgifter i samme slengen.." Det hadde jeg sendt til min søster og så hadde jeg ignorert alt som hadde med dem å gjøre videre. Det er jo de som vil ha det sånn. Nå er ikke jeg opptatt av slike ting, og synes det er litt godt når vi slipper gaveutveksling. Men ikke pokker om de legger lista på null for mine unger og forventer at nettopp de barna som aldri ble inkludert skal bidra til dere lykke. Jeg hadde ledd høyt og rått til min søster og AV henne om hun visste dette i forkant. Anonymkode: 5ee93...dbf Herlighet, du starter krig med alle rundt deg? Det går fint an å bare ignorere. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #12 Del Skrevet 3. februar Gir voksne folk penger til hverandre i bursdagsgave? En liten oppmerksomhet til en større anledning ja. Men penger? Anonymkode: 85973...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #13 Del Skrevet 3. februar Kålrota skrev (42 minutter siden): Herlighet, du starter krig med alle rundt deg? Det går fint an å bare ignorere. Nei, ingen krig brae ærlig. Å ignorere barn, for så å be om gave er innmari frekt. Om man ikke tåler å høre det, er det dumt for dem.. Anonymkode: 5ee93...dbf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 3. februar #14 Del Skrevet 3. februar "Desverre så har gaver og gratulasjoner uteblitt ifra dere så vi skjønner ikke hvorfor vi skal gi dere en forpult dritt?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kometen Skrevet 7. februar #15 Del Skrevet 7. februar ufiltrert skrev (På 3.2.2025 den 12.24): "Desverre så har gaver og gratulasjoner uteblitt ifra dere så vi skjønner ikke hvorfor vi skal gi dere en forpult dritt?" Voksent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #16 Del Skrevet 7. februar Så frekt. Jeg hadde ikke gitt dem en krone. Anonymkode: df46c...7a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 7. februar #17 Del Skrevet 7. februar (endret) Frekt som F. Bare å ignorere. Endret 7. februar av Perle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #18 Del Skrevet 7. februar "Jeg trodde vi var ferdig med gaver mellom oss. Men la oss heretter holde gaveønsker mellom oss voksne uten å sende ønskelister til barna. Ha en fin ferie!" Anonymkode: 0df55...b5b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #19 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 11.28): "Hei, denne meldinga har ved en feil blitt sendt til meg og mine barn. Da XX la lista ved å ikke gratulere barna med dagen, sparte de oss for slike utgifter i samme slengen.." Det hadde jeg sendt til min søster og så hadde jeg ignorert alt som hadde med dem å gjøre videre. Det er jo de som vil ha det sånn. Nå er ikke jeg opptatt av slike ting, og synes det er litt godt når vi slipper gaveutveksling. Men ikke pokker om de legger lista på null for mine unger og forventer at nettopp de barna som aldri ble inkludert skal bidra til dere lykke. Jeg hadde ledd høyt og rått til min søster og AV henne om hun visste dette i forkant. Anonymkode: 5ee93...dbf Mens jeg hadde bare droppet å svare. Gidder ikke lage konflikter hvis jeg ikke må. Anonymkode: 429cb...66c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #20 Del Skrevet 8. februar Herregud så frekt 🤣 Anonymkode: d0060...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå