AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Del Skrevet 3. februar Hei! hvis man blir syk etter 5 uker i ny jobb, så har jeg skjønt at man må ha sykemelding? Men er det nav eller arbeidsgiver som betaler sykepenger da? Anonymkode: 60208...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei! hvis man blir syk etter 5 uker i ny jobb, så har jeg skjønt at man må ha sykemelding? Men er det nav eller arbeidsgiver som betaler sykepenger da? Anonymkode: 60208...e16 Når man er nyansatt skal man etter min mening være dødssyk for å være borte fra jobb. Da blåser man i hvordan det blir med lønn og sykemelding og ordner det når situasjonen oppstår. Man går på jobb. Anonymkode: a5539...b01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når man er nyansatt skal man etter min mening være dødssyk for å være borte fra jobb. Da blåser man i hvordan det blir med lønn og sykemelding og ordner det når situasjonen oppstår. Man går på jobb. Anonymkode: a5539...b01 Tenker du at det er greit å dra på jobb med nyoppståtte luftveissymptomer og feber? Jeg hadde reagert om en nyansatt kom kaldsvett på jobb og nyser/hoster/harker på hele kontoret. Anonymkode: 7fd4b...d72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Del Skrevet 3. februar https://www.lo.no/hva-vi-mener/lo-advokatene/nyheter-fra-lo-advokatene/nyansatt-og-rett-til-sykepenger/ Anonymkode: 4922f...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når man er nyansatt skal man etter min mening være dødssyk for å være borte fra jobb. Da blåser man i hvordan det blir med lønn og sykemelding og ordner det når situasjonen oppstår. Man går på jobb. Anonymkode: a5539...b01 Ja, jeg tipper sjefen og mine kollegaer hadde satt stor pris på at jeg kom på jobb når jeg etter 5 dager i ny jobb fikk norovirus. 48 timer på do med bøtta i fanget. Det er noe man vil gjøre på jobb, og gjerne dele med flere også 😍🫣 Anonymkode: 48624...a73 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 3. februar #6 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! hvis man blir syk etter 5 uker i ny jobb, så har jeg skjønt at man må ha sykemelding? Men er det nav eller arbeidsgiver som betaler sykepenger da? Anonymkode: 60208...e16 arb.giver i arb.giver perioden. Bør være veeeldig syk før du blir borte såå tidlig i en ny jobb.. oppkast er vel nesten eneste grunn til å bli borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #7 Del Skrevet 3. februar monican94 skrev (1 time siden): arb.giver i arb.giver perioden. Bør være veeeldig syk før du blir borte såå tidlig i en ny jobb.. oppkast er vel nesten eneste grunn til å bli borte.. det er snakk om omgangssyke ja. Begge ungene og mannen har fått det, så venter bare på min tur.. Anonymkode: 60208...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 3. februar #8 Del Skrevet 3. februar da holder du deg mest mulig unna de og fullt fokus på smittevern, ikke gitt at du blir syk, aldri fått omgangssyken her selv med 2-3 andre syke i hus. Ja vet jeg er heldig men også ekstreeemt nøye med hygiene når noen her er syke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #9 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når man er nyansatt skal man etter min mening være dødssyk for å være borte fra jobb. Da blåser man i hvordan det blir med lønn og sykemelding og ordner det når situasjonen oppstår. Man går på jobb. Anonymkode: a5539...b01 Hadde noen komt på jobb bevisst med norovirus for å ikke være borte så hadde jeg blitt ganske sur. Hn kom på jobb, men smittet feks 4 andre som derfor ble hjemme. Anonymkode: 980b0...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå