AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Del Skrevet 3. februar Vurderer etter permisjon og redusere til 80% stilling for å få mer tid hjemme med lille. Mulig dumt spm, men er det noen som vet dette: F.eks. ved helligdager, si 17. mai, havner på en onsdag. Skal jeg da jobbe 80% av de 4 resterende dagene eller «mister» jeg da fridagen min? Anonymkode: e5452...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Del Skrevet 3. februar Det vil være litt avhengig av hvor du jobber, men på mange arbeidsplasser avtaler man hvilken dag det er man ikke skal jobbe. Så hvis du har avtalt fredagene skal du heller ikke jobbe på 17. mai i dette tilfelle. Jobber du i helse og er satt opp mandag, tirsdag, torsdag og fredag den uka får du ikke en ekstra dag fordi 17. mai tilfeldigvis er på en onsdag. Har du et lønningskontor du kan ringe for å høre hva som gjelder ditt arbeidssted? Anonymkode: 7751b...82f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Del Skrevet 3. februar Jeg er ansatt i staten, 80 prosent med fast fridag hver onsdag. Om 17 mai er på en onsdag mister jeg fridagen min ja, men har jo da fri uansett. Jeg jobber jo ikke noe mer enn 80 prosent selv om 17 mai tilfeldigvis kom på min fridag. Om du skjønner logikken. Anonymkode: fc5fe...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ansatt i staten, 80 prosent med fast fridag hver onsdag. Om 17 mai er på en onsdag mister jeg fridagen min ja, men har jo da fri uansett. Jeg jobber jo ikke noe mer enn 80 prosent selv om 17 mai tilfeldigvis kom på min fridag. Om du skjønner logikken. Anonymkode: fc5fe...3a7 Og hvis 17.mai havner på en torsdag, så har du to dager fri sant? Jobber mandag, tirsdag og fredag? Anonymkode: 4acec...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hvis 17.mai havner på en torsdag, så har du to dager fri sant? Jobber mandag, tirsdag og fredag? Anonymkode: 4acec...97c Stemmer ☺️ Anonymkode: fc5fe...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå