Gå til innhold

Be på date i første melding?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er helt nysingel og jeg vet egentlig ikke mer om dating enn hva jeg leser på KG. Og det finner jeg utrolig trist. Når å spørre om å møtes til en kaffe er rødt flagg og desperat, da gir jeg opp. 

Anonymkode: 7c9a5...f25

Det skjer aldri at alle er enige. Du vil bestandig gjøre noe noen liker og andre ikke liker, så ikke fortvil.

Men det er snakk om at det er første kontakt, på app hvor du ikke hat noe godt inntrykk av hvem det er og det heller ikke trenger å være dem fra starten av. 

Anonymkode: 1f183...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

O lord. Da er jeg en desperat mann. Jeg er kvinne. Jeg har villa møtt for å bli kjent. Gidder ikke å sende meldinger for å bli kjent. Jeg må møte folk for å kjenne hvilken vipper man sender ut. Så kan jeg sile ut med en gang. Glad for at jeg levde før sosiale medier. Der møtte man folk for å bli kjent. Ikke sende masse meldinger. Jeg hater å sende meldinger. 

Anonymkode: 26c8d...a31

Det er vel en del av prosessen med å finne den riktige 🤷‍♂️noen liker det, andre ikke. Det som er rart for noen, er helt riktig for andre

Anonymkode: 96658...5a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser flere skriver noe lignende, men greier ikke helt å være enig. Det skal nevnes at jeg er veldig introvert og det å dra på date er noe som krever ekstremt mye energi av meg. Det er nok også litt av grunnen til at jeg ikke hopper på og svarer ja når noen spør med en gang.

Med det sagt så liker jeg å chatte litt med dem i forkant for å kunne danne meg et bilde av hvem de er. For eksempel er det svært mange menn som ikke skriver noe i profilen sin om at de har barn. Jeg ønsker ikke egne barn og er heller ikke interessert i bonusbarn. For meg føles det da som å kaste bort tid hvis jeg drar på date med noen som viser seg å ha barn, når jeg heller kunne funnet ut dette via chat i forkant. 

I tillegg er det mange som totalt mangler sosiale antenner, og da vil jeg heller oppdage dette før en date enn underveis i en date. For meg oppleves det som bortkastet tid å sitte på en date med noen man er totalt uinteressert i, framfor å chatte litt i forkant. Men vi er jo alle forskjellige 😊

Når det gjelder sikkerhetsargumentet har du et godt poeng som jeg kan si meg enig i!

Ts

Anonymkode: 7b797...26e

Men du kan da alltids spørre om slikt i chatten? 😅 jeg ser ikke problemet her.

han: date?

du: har du barn?

han: ja

du: ingen date

Anonymkode: 96658...5a6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...