AnonymBruker Skrevet i går, 06:40 #1 Del Skrevet i går, 06:40 Dette dukket plutselig opp for et par uker siden. Jeg har det bare ett sted, og det er ca 5cm i diameter. Huden der er litt som finkornet sandpapir. Det klør innimellom bitte litt, men ikke noe plagsomt, og jeg føler at huden der er litt "hoven"/står litt lenger ut der enn huden rundt. Har ikke oppsøkt lege for det enda, men det ser ikke ut til å gå bort av seg selv heller.. Er det noen som drar kjensel på det? Google sier så mye forskjellig.. Anonymkode: ca712...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har noe lignende. Har ikke fått det sjekket ut, men jeg har utrolig mange i familie med psoriasis, så mulig det er det jeg har. Ikke nødvendig vis slik at du har det da, det vet jeg ikke. Anonymkode: e98ac...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Hvis det kommer flere lignende små flekker, så ligner det på pityriasis lichenoides chronica. Kan utløses av medikament etter etter virus. Jeg fikk det etter kyssesyken. Tok seriøst 6 måneder før det begynte å blekne. Prøvde SÅ mye for å få det vekk, gikk ut for psyken min - fordi jeg så faen ikke ut. Anonymkode: 677f8...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå