Kulspinosaurus Skrevet 3. februar #1 Del Skrevet 3. februar Hei! Beklager spørsmålet hvis det kan virke litt spessig rart. Jeg har holdt på å lest en del om observasjon rundt kulturer (Mark fisher) og jeg merker at det er noe som ikke helt stemmer med hvordan vi har det nå og hvordan vi hadde det før. Folk blir mer enslig, egoistisk, og selvopptatt som gjør det slik at man ikke føler seg så særlig tilknyttet til hva som skjer rundt en irl, mens før virket det som at folk var mer alminnelig, åpen og lykkelig (ok, kanskje ikke lykkelig men mer forståelsesful). Er det noe du kjenner deg sterkt tilknyttet i ? Eller at du har noe som du synes er verdt å kjempe for? Jeg synes jeg føler meg en del fremmedgjort i fra samfunnet idag ja (18F). Og det er nok fordi jeg "kjente/kjenner" meg utestengt/fremmedgjort i fra det samfunnet jeg var og er en del av, så jeg valgte å fokusere på det som er urelatert til samfunnet (medier og slikt). Grunnen til hvorfor jeg føler meg tilknyttet til Norge er på grunn av familien min. Jeg synes at det er noe som ikke stemmer helt her fordi jeg aner at det kan være flere folk som føler det samme som meg. Hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå