Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er en mann på snart 40 år, som føler at jeg må begynne å ta vare på huden. Har en jobb som medfører at jeg blir skitten på henda. Prøver å holde de bort fra ansiktet, men hender jeg blir svart også der. Tørker dette bort, men tenker at det sikkert legger seg i porene og tilstopper dem slik at det potensielt kan bli kviser etc.. Leter etter en rens jeg kan massere på tørr hud og tørke av, helst kun med en fuktig vaskeklut. Orker ikke regimet med hodet nedi vasken og vannsøl hver kveld, men vil gjerne kunne ta på nattkrem eller maske på en nogenlunde ren hud likevel. Finnes det noe på markedet?

Anonymkode: ecddb...4cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse kan påføres med hender eller bomullspads på tørr hud og tørkes/vaskes av med en myk klut:

Declarè Gentle Cleansing Emulsion

La Roche-Posay Tolèriane Dermo Cleanser

Hvis du har tendenser til fet hud og heller foretrekker en rensegelè, kan du f.eks. prøve Vichy Puretè Thermale Fresh Cleansing Gel

Jeg synes personlig at det er mer behagelig å påføre rensen på fuktig hud, du kan jo evt. fukte huden litt med vann på en sprayflaske, f.eks.? 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips.😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 5.23):

Orker ikke regimet med hodet nedi vasken og vannsøl hver kveld, men vil gjerne kunne ta på nattkrem eller maske på en nogenlunde ren hud likevel. Finnes det noe på markedet?

Hvor lat kan en bli :)

Anonymkode: 86e19...6d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2025 den 16.45):

Hvor lat kan en bli :)

Anonymkode: 86e19...6d5

Nå var dette et spørsmål om det finnes et produkt jeg etterlyser, så hva du mener om mitt energinivå etter jobb er rett og slett irrelevant for emnet - men det er jo alltid noen som bare ikke klarer å la være å vise sin arroganse.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nå var dette et spørsmål om det finnes et produkt jeg etterlyser, så hva du mener om mitt energinivå etter jobb er rett og slett irrelevant for emnet - men det er jo alltid noen som bare ikke klarer å la være å vise sin arroganse.

Jeg synes spørsmålet ditt var bra for jeg er like «lat» som deg og orker ikke styret med å stå over vasken og potensielt bli våt over hele meg 😅 

Jeg vil anbefale LED-lys ansiktsmaske. Den er dyr, men den er verdt det. Jeg er kvinne som har bikka 40 og bruker rødt lys for å fremme hudforyngelse, men har en tenåring som bruker blått lys fordi det stopper bakterievekst og demper akne. Du må ha ren hud før du bruker den, men du trenger ikke bruke den hver dag. Her brukes den ofte etter en runde i bad/dusj. Alt fra 10-20 min. Jeg har sett at de også har begynt å markedsføre den til menn.

https://www.alvaskin.no/products/alvaskin-aurora-led-maske?variant=44548574544101&country=NO&currency=NOK&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&utm_source=google&utm_medium=paid&utm_campaign=20976144666&utm_content=158695687615&utm_term=&gadid=689375146507&tw_source=google&tw_adid=689375146507&tw_campaign=20976144666&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA-5a9BhCBARIsACwMkJ4H88jhE8Ll1aB4m7oMNybI5AE82WtIrDwjhXOX5UJnAaP5oDUhPaYaAg4zEALw_wcB

Endret av Raven.Writingdesk
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke stikke hodet nedi vann for å rense bort rensemelk/krem, men bruk en oppvridd vaskeklut.

Det har jeg gjort i mange år.

Anonymkode: 826a0...eee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...