Anonym006 Skrevet søndag kl 00:29 Forfatter #41 Del Skrevet søndag kl 00:29 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Personen du siterte visste nok ikke hvor lenge det var siden eggløsning, og tenkte nok at du burde fått positive tester nå om du var gravid. Overskriften her er jo at mensen er 6 dager forsinket, så da er det lett å bli forvirret når du ikke gir så mye info i innlegget. Jeg har fått murringer som er ganske like mensensmerter i starten av graviditetene mine. De har startet rett før eller samtidig med positiv test, så ikke så tidlig som 6 dpo. Kvalme tror jeg ikke er så vanlig å kjenne på. Symptomene man har før mensen er veldig likt som tidlige graviditetsymptomer, så det er alltid vanskelig å si. Uansett er det veldig tidlig med 6 dpo. Anonymkode: 99c55...1b8 Vet det, men jeg bruker ikke å få sånne symptomer før mensen. Er derfor jeg stusser litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:34 #42 Del Skrevet søndag kl 00:34 Anonym006 skrev (5 minutter siden): Er enkelt å lese blant kommentarene her at jeg skriver når jeg hadde eggløsning osv. Skal man kommentere så bør man jo få med seg hele «historien» først Det kan du faktisk ikke regne med at folk gjør på et forum, dette er en tråd på tre sider nå. Det virker som du går veldig raskt i forsvarsmodus, og tolker svar som frekke. Anonymkode: 99c55...1b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet søndag kl 00:45 #43 Del Skrevet søndag kl 00:45 Anonym006 skrev (49 minutter siden): Hva mener du med det? Er bare 6 dpo idag Da kan symptomene komme pga hormon etter eggløsning. 6 dpo er alt for tidlig å få noe som har lee graviditet å gjøre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet søndag kl 01:36 Forfatter #44 Del Skrevet søndag kl 01:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan du faktisk ikke regne med at folk gjør på et forum, dette er en tråd på tre sider nå. Det virker som du går veldig raskt i forsvarsmodus, og tolker svar som frekke. Anonymkode: 99c55...1b8 Ikke noe forsvarsmodus her nei. Synes bare det er dumt at folk kommenterer på noe uten å ha lest det som står Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet søndag kl 01:41 Forfatter #45 Del Skrevet søndag kl 01:41 mommyaka skrev (55 minutter siden): Da kan symptomene komme pga hormon etter eggløsning. 6 dpo er alt for tidlig å få noe som har lee graviditet å gjøre Oki, takk☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet mandag kl 22:25 Forfatter #46 Del Skrevet mandag kl 22:25 mommyaka skrev (På 16.2.2025 den 1.45): Da kan symptomene komme pga hormon etter eggløsning. 6 dpo er alt for tidlig å få noe som har lee graviditet å gjøre Ble nok en kjemisk denne gang også.. Testet svak positivt i går (og hadde litt blødninger da), Testet negativt i dag både morgen og kveld, og hadde ingen blødninger idag fram til nå når jeg var på do. Da kom det friskt blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet tirsdag kl 07:45 #47 Del Skrevet tirsdag kl 07:45 Anonym006 skrev (9 timer siden): Ble nok en kjemisk denne gang også.. Testet svak positivt i går (og hadde litt blødninger da), Testet negativt i dag både morgen og kveld, og hadde ingen blødninger idag fram til nå når jeg var på do. Da kom det friskt blod men var du 7 dpo i går? Når du tester positive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet tirsdag kl 07:48 Forfatter #48 Del Skrevet tirsdag kl 07:48 (endret) mommyaka skrev (3 minutter siden): men var du 7 dpo i går? Når du tester positive? Ja. Er jo selvfølgelig mulig at det er for tidlig til å teste positivt, og at jeg bare var «heldig» med den ene testen, og at blødningene kommer av noe annet, men jeg tviler. Endret tirsdag kl 07:50 av Anonym006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet tirsdag kl 08:49 #49 Del Skrevet tirsdag kl 08:49 Anonym006 skrev (59 minutter siden): Ja. Er jo selvfølgelig mulig at det er for tidlig til å teste positivt, og at jeg bare var «heldig» med den ene testen, og at blødningene kommer av noe annet, men jeg tviler. Positive test er positivt. Men om du begynte å blø 7 dager etter eggløsning hører det ut som du har for kort lh fase. At der er for kort tid for egger og feste seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet tirsdag kl 20:20 Forfatter #50 Del Skrevet tirsdag kl 20:20 mommyaka skrev (11 timer siden): Positive test er positivt. Men om du begynte å blø 7 dager etter eggløsning hører det ut som du har for kort lh fase. At der er for kort tid for egger og feste seg Kan det ikke være festeblødning eller annen type blødning som mange opplever tidlig i graviditeten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet tirsdag kl 20:22 #51 Del Skrevet tirsdag kl 20:22 (endret) Anonym006 skrev (2 minutter siden): Kan det ikke være festeblødning eller annen type blødning som mange opplever tidlig i graviditeten? Nei. Fest blødning er eventuelt bare bitte lite dråper. Og de fleste får ikke dette. Og du er bare 7 dpo så du er nok ikke gravid engang. De som blør under graviditet..har fått positive test og ofte etter 14 dpo Men er du 100 prosent sikker på eggløsning dagen? Endret tirsdag kl 20:23 av mommyaka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet tirsdag kl 22:20 Forfatter #52 Del Skrevet tirsdag kl 22:20 mommyaka skrev (1 time siden): Nei. Fest blødning er eventuelt bare bitte lite dråper. Og de fleste får ikke dette. Og du er bare 7 dpo så du er nok ikke gravid engang. De som blør under graviditet..har fått positive test og ofte etter 14 dpo Men er du 100 prosent sikker på eggløsning dagen? Er ikke 100% sikker nei, men hadde positiv LH test den 08.02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet onsdag kl 02:03 #53 Del Skrevet onsdag kl 02:03 Anonym006 skrev (3 timer siden): Er ikke 100% sikker nei, men hadde positiv LH test den 08.02 Da var du 8-9 dpo på mandag om du hadde eggløsning dag. Ville dratt og fått skjekket progrestoron ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet onsdag kl 02:10 Forfatter #54 Del Skrevet onsdag kl 02:10 mommyaka skrev (6 minutter siden): Da var du 8-9 dpo på mandag om du hadde eggløsning dag. Ville dratt og fått skjekket progrestoron ditt Har sjekket hormonene før og da var det ingenting feil. Har også sjekket livmor/eggstokker på ul og var heller ingenting feil da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå