AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Sexen med min kjære er fantastisk! Det var litt sånn småkjedelig de første mnd og jeg var bekymret. Men det er bare helt fantastisk nå hvor jeg får sterkere orgasmer enn jeg noensinne har fått før. I dag nærmet jeg meg faktisk en ren vaginalorgasme for første gang da han pulte meg over vaskemaskinen på badet. Kom ikke helt i mål men jeg merket at det kan faktisk være mulig! Etter 10 år i et sexløst forhold har jeg endelig funnet tilbake til sexlysten og nå er jeg nesten umettelig på min kjæreste som vet akkurat hva han skal gjøre får å tilfredsstille meg Anonymkode: c346c...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Så deilig! Heldiggriser. ❤️🔥 Anonymkode: 45672...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Meningen med denne posten? Bare skryt??? Anonymkode: b4117...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Så herlig!! Det er så digg når man treffer den rette og det blir så bra!! Lykke til meg flere orgasmer videre!! Anonymkode: aa6a2...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Meningen med denne posten? Bare skryt??? Anonymkode: b4117...357 DUST Anonymkode: aa6a2...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå