AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Skrevet 2. februar Jeg har siden jeg begynte på pillen... fått kjempe vonde brystvorter auu... blitt tørr som et ørken og mistet sex lysten nesten helt. Flere som har reagert slik? Er det noe som hjelper? Før var jeg glad i sex, nå orker jeg nesten ikke. Anonymkode: dbd1f...05e
SlemUlv Skrevet 2. februar #2 Skrevet 2. februar Bytt pervensjonsmiddel. Snakk med legen din. Det kan hende det hjelper å bare bytte til en annen pille.
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Skrevet 2. februar Jeg får også lav sexlyst når jeg går på piller. Diskutert det med noen venninner også, som har samme erfaring. Om jeg tar ei pause fra dem så blir lysten skyhøy igjen 😅 Har ikke noen gode råd å komme med desverre. Anonymkode: 4b2c5...020
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Skrevet 2. februar Eneste som funket her var å slutte på p-pillene. De drepte all sexlyst… det gjaldt all hormonell prevensjon jeg prøvde… så det ble kondom inntil vi hadde fått barna vi ønsket oss, og mannen steriliserte seg. Ang ømme bryster, så var det bare i starten for meg, men det var nok og fordi de vokste 3 str på kort tid. Fra en B til DD… Anonymkode: 5168c...467
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har siden jeg begynte på pillen... fått kjempe vonde brystvorter auu... blitt tørr som et ørken og mistet sex lysten nesten helt. Flere som har reagert slik? Er det noe som hjelper? Før var jeg glad i sex, nå orker jeg nesten ikke. Anonymkode: dbd1f...05e Vi gikk over til å bruke kondomer. Blitt en ny verden! Skal aldri putte i meg slike helvetes prevensjonsmidler igjen. Anonymkode: 9c9e5...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå