AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Skrevet 2. februar Klør nedentil. Er 5mnd på vei. Normalt? Anonymkode: 18f42...697
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Skrevet 3. februar Få time hos fastlegen for sjekk Anonymkode: 7fd97...ccf
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Skrevet 3. februar Hei! Hadde det samme, og etter mye googling kom jeg frem til at det ikke er uvanlig med tilbakevendende soppinfeksjoner som gravid. For meg hjalp canesten så lenge som jeg smurte meg, men kunne jo ikke behandle meg for sopp konstant. Til slutt ga jeg opp og fant meg i at det klødde, gikk seg til etter fødsel. Når det er sagt er det sikkert lurt å snakke med lege, for å være sikker. Anonymkode: c00aa...4ed
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Skrevet 3. februar Har aldri hatt sopp før. Kan det plutselig oppstå under graviditet? Anonymkode: 18f42...697
AnonymBruker Skrevet 3. februar #6 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har aldri hatt sopp før. Kan det plutselig oppstå under graviditet? Anonymkode: 18f42...697 Ja. Phbalansen i underlivet kan bli helt på tulltur under graviditet og amming. Anonymkode: 5f77d...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå