Gå til innhold

Kan jeg sende han en dm?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg møtte en gutt på byen i helgen. Vi snakket lenge og hadde en god tone, jeg fikk ett veldig godt inntrykk av han. Når de andre skulle hjem spurte han om jeg ville være med han. Jeg sa ja men at jeg ikke ville hvis han er en fuckboy. Da var han veldig tydelig på at han ikke var det.

på bussen skulle han også si at han ikke pleier å ta med seg jenter hjem. Det var veldig hyggelig og jeg dro hjem dagen etter. Da kom jeg på at han ikke hadde spurt om snappen min. Jeg er usikker på om det er fordi han glemte det, ikke turte å spørre eller om han ville at dette skulle være en engangsting. Han ga meg hele navnet sitt og jeg har funnet han på insta. Er det innafor å sende en dm og spørre om han vil møtes igjen? Jeg likte han veldig godt og har tenkt på han mye siden vi møttes, men er usikker på om han vil syntes det er rart at jeg kontakter han når vi ikke delte noe kontaktinfo.

Anonymkode: 6ab97...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hopp i det og send han en melding. I verste fall får du et nei eller ikke noe svar, men da er det og et svar i seg selv. Bedre å ha prøvd enn å angre på at man ikke gjorde det, så lenge du er forberedt på at du kanskje ikke får responsen du helst ønsker deg. 

Anonymkode: 76851...ad6

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hopp i det og send han en melding. I verste fall får du et nei eller ikke noe svar, men da er det og et svar i seg selv. Bedre å ha prøvd enn å angre på at man ikke gjorde det, så lenge du er forberedt på at du kanskje ikke får responsen du helst ønsker deg. 

Anonymkode: 76851...ad6

Har du noe forslag til hva jeg kan skrive? Jeg vil ikke høres helt desperat ut hahah 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg møtte en gutt på byen i helgen. Vi snakket lenge og hadde en god tone, jeg fikk ett veldig godt inntrykk av han. Når de andre skulle hjem spurte han om jeg ville være med han. Jeg sa ja men at jeg ikke ville hvis han er en fuckboy. Da var han veldig tydelig på at han ikke var det.

på bussen skulle han også si at han ikke pleier å ta med seg jenter hjem. Det var veldig hyggelig og jeg dro hjem dagen etter. Da kom jeg på at han ikke hadde spurt om snappen min. Jeg er usikker på om det er fordi han glemte det, ikke turte å spørre eller om han ville at dette skulle være en engangsting. Han ga meg hele navnet sitt og jeg har funnet han på insta. Er det innafor å sende en dm og spørre om han vil møtes igjen? Jeg likte han veldig godt og har tenkt på han mye siden vi møttes, men er usikker på om han vil syntes det er rart at jeg kontakter han når vi ikke delte noe kontaktinfo.

You got played, eldste trikset i boken.. «jeg er egentlig ikke sånn» 😉

Anonymkode: 891cb...caf

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror ikke taktikken med å spørre en gutt du møter for første gang om han er «en fuckboy» er noe du bør fortsette med. Tror du at en gutt som ønsker å få seg et ligg sier «jo, jeg er en fuckboy»…? 
Det er vel bare å sende en DM, men da kan det fort bli slik at neste tråd du oppretter her heter «sendte ONS DM, han svarer ikke, hva gjør jeg». 

Anonymkode: d0dbd...72e

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Send en melding. Bedre å finne ut hvor du har han med en gang enn å gå å lure. Skriv  ett eller annet enkelt, at du hadde det fint med han, og om han har lyst til å treffes igjen?

Anonymkode: 5cbdd...b17

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gjorde selv litt detektivarbeid, og fant nummeret til en ons. Sendte sms til han, og han ble glad for at jeg tok kontakt. Han spurte om snappen min, og vi avtalte å møtes igjen. 
For min del ble det fiasko. Vi avtalte å møtes en kveld, men han dukket ikke opp. Deretter ghostet han meg. Helt til han flere måneder etter begynte å snappe meg igjen, og ville møtes på nytt😅 

Jeg ville nok uansett gjort det igjen dersom jeg var veldig interessert. Så min anbefaling er å sende han en melding.

Anonymkode: 69633...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde han vært interessert i mer enn et ligg hadde han aldri latt seg gå uten å utveksle nummer og uttrykke et ønske om å treffe deg igjen.

Og han hadde definitivt sporet deg opp og tatt kontakt.

Håper dere brukte beskyttelse. Ville uansett tatt en kjønnssykdomtest.

Anonymkode: 76b96...2db

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, det var ekte det du kaller fuckboy. 

Han spurte ikke om videre kontaktdetaljer fordi han ikke ville ha kontakt. 

Spar deg selv. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville ha spurt jeg ts, send en pm men prøv å holde følelsene dine litt i sjakk når du venter. Lykke til ❤️

Anonymkode: 1587c...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Uff, du burde ikke blitt med ham. Nå må du bære på dette videre i livet. Gjør du dette flere ganger blir du "en av dem". Just sayin...

Anonymkode: 1cf77...e6d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke, hvis det er det du vil? Ingen her på kvinneguiden kan vite hvordan han er og hva han vil. Kun han selv som kan svare deg på det om han vil ha videre kontakt eller ikke. Enten svarer han ja eller så svarer han nei. 

Vil du ta sjansen å spør ha, så gjør det.

Vil du ikke, så lar du være å gjøre det. 

Gjør det som du vil og føler er best.

Endret av GlitrendeSjokolade
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Uff, du burde ikke blitt med ham. Nå må du bære på dette videre i livet. Gjør du dette flere ganger blir du "en av dem". Just sayin...

Anonymkode: 1cf77...e6d

En av hvem? 😂 På tide å rulle litt inn. Mitt råd til alle, lev livet, ta sjangser. Gjør akkurat det du vil! Livet er alt for kort til å spille dydig, ikke bli men en type hjem fra byen, ikke drikke seg full og gjøre noe dumt. Plutselig er du 50 år, og har sittet hele livet på vent på den rette. Kanskje du fant han/henne, men forholdet tar slutt og du er alt for gammel til å ha det gøy som ungdommer. Ikke nødvendig å ta alt så jævlig seriøst. 

ts kan jo sende melding, kanskje de møtes igjen. Kanskje ikke. Livet går videre, og det ble en god historie å le av senere med venninner. 

Anonymkode: 0c50a...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det går helt fint å sende han en melding.

Min erfaring  er at om en mann er interessert så tar han kontakt uansett. Han er ikke så hjelpesløs at han ikke finner en måte å kontakte deg på om han vil det. 

Anonymkode: e7b28...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjør på. Du risikerer lite, og har potensielt mye å vinne. Livet er for kort!

Anonymkode: a4787...71b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...