habenuk Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Jeg har problemer i med han jeg er gift med. Han har sinneutbrudd innimellom og kaller meg stygge ting. Feks har han ropt "mamma er en hore som bare bryr seg om kuk og fitte" midt på stua foran våre tre barn. Videre har han kalt meg feite hore, jævla mamma og dårlig mamma etc. Han er veldig opptatt av vold og drap. Sier at han har en drapsliste, og sier at dersom "jeg finner på noe dumt" (som er å gå fra ham) skal han gjøre livet mitt til et helvete. Sitter og ser på YouTube videoer av krigen i ukraina/Russland på høyt volum mens barna er til stede. Vi har ikke noe intimt forhold. Sist vi hadde sex ble jeg gravid med vår nå 6 år gamle datter. Hver gang jeg tar opp problematikken blir jeg møtt med at jeg er egoistisk som bare tenker på mitt eget begjær og ikke på ungene. Han mener det er best for ungene å vokse opp med to foreldre. Hva tenker dere om denne situasjonen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar Wow. Det er jo ingenting å lure på, bare å gå så fort som mulig 😱 Anonymkode: d32ca...288 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar At han er e serriøst utrygg person for dere alle, og du bør ta barna å dra om du ønsker et godt liv og at de skal føle seg trygge her i verden. Ikke si det til han. Du må finne en måte å rømme på. Snakk med politiet om du stoler på dem, er usikker for noen gange kanskje folk kjenner noen osv, så pass på hvor du trår. Men dere MÅ dra. Anonymkode: 7a0db...9d0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Wow. Det er jo ingenting å lure på, bare å gå så fort som mulig 😱 Anonymkode: d32ca...288 Helt enig. Det han sier og gjør er ikke akseptabelt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåNatt Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar Oh shit, det hørtes ikke bra ut... Ikke sex på 6/7 år, voldsom type... Du kan få det bedre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leahr Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Dette høyres skummelt ut. Beskytt deg og barna dine! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #7 Del Skrevet 2. februar Krisesenter! Snakk med familien din og de kan hjelpe deg på krisesenter. Ta med barna. Anmeld mannen. Anonymkode: a4f4c...b96 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #8 Del Skrevet 2. februar Dette høres absolutt forferdelig ut og skader både deg og barna dine. Du burde gått i går. Anonymkode: 53cb5...938 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #9 Del Skrevet 2. februar BlåNatt skrev (13 minutter siden): Oh shit, det hørtes ikke bra ut... Ikke sex på 6/7 år, voldsom type... Du kan få det bedre enn det. Det er ikke sexen som er problemet, det å ikke ha sex med en sånn person er en gave. Det er hvor mye han skremmer dem og terroriserer dem med psykisk vold og utsetter dem for tortur innhold og trusler. Anonymkode: 7a0db...9d0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #10 Del Skrevet 3. februar habenuk skrev (3 timer siden): Jeg har problemer i med han jeg er gift med. Han har sinneutbrudd innimellom og kaller meg stygge ting. Feks har han ropt "mamma er en hore som bare bryr seg om kuk og fitte" midt på stua foran våre tre barn. Videre har han kalt meg feite hore, jævla mamma og dårlig mamma etc. Han er veldig opptatt av vold og drap. Sier at han har en drapsliste, og sier at dersom "jeg finner på noe dumt" (som er å gå fra ham) skal han gjøre livet mitt til et helvete. Sitter og ser på YouTube videoer av krigen i ukraina/Russland på høyt volum mens barna er til stede. Vi har ikke noe intimt forhold. Sist vi hadde sex ble jeg gravid med vår nå 6 år gamle datter. Hver gang jeg tar opp problematikken blir jeg møtt med at jeg er egoistisk som bare tenker på mitt eget begjær og ikke på ungene. Han mener det er best for ungene å vokse opp med to foreldre. Hva tenker dere om denne situasjonen? LØP 😢. Dette kommer fra en som er veldig konservativ og egentlig helt enig med mannen din, men sånn her kan du ikke leve og det er ikke noe du kan utsette barnet ditt for. Med mindre du vil ha et traumatisert barn som sluttresultat. Anonymkode: b34ca...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #11 Del Skrevet 3. februar Gå ut døra. Nå. Anonymkode: 6f4f8...df3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #12 Del Skrevet 3. februar Dette er vel ikke noe å tenke to ganger over. Barna dine blir ødelagt, du blir ødelagt. Han fortjener ingenting annet enn å råtne i fengsel. Dra på krisesenter så fort som mulig, anmeld, flytt langt bort fra stedet du bor på å be om ny identitet. Denne der er truende til å drepe dere alle sammen… Ingen normale mennesker går rundt med en drapsliste og han har i tillegg truet deg med at du havner på den?! Kom deg unna han og gjør alt du kan for å vise han at han valgte faen meg feil dame å kødde med. Anonymkode: c288c...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #13 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): At han er e serriøst utrygg person for dere alle, og du bør ta barna å dra om du ønsker et godt liv og at de skal føle seg trygge her i verden. Ikke si det til han. Du må finne en måte å rømme på. Snakk med politiet om du stoler på dem, er usikker for noen gange kanskje folk kjenner noen osv, så pass på hvor du trår. Men dere MÅ dra. Anonymkode: 7a0db...9d0 Så jævlig unødvendig kommentar. Politet har taushetsplikt, og så klart er det drittsekker som bryter den og mister jobben. Men i Norge så er det noe som skjer uhyre sjeldent. Latterlig å så redsel og paranoia til en person som virkelig behøver å kontakte politiet asap! Anonymkode: c288c...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #14 Del Skrevet 3. februar Kontakt et krisesenter i smug og fortell at mannen din har sagt at han har en drapsliste... Det er jo helt vilt og hårreisende. Han driver psykisk mishandling ved å kalle deg slike stygge ting, og attpåtil i påhør av de stakkars ungene. Unger har IKKE godt av å vokse opp med begge foreldrene når den ene er sånn som han! Håper du gjør alvor av det. Men vær forsiktig, i tilfelle han mener noen av truslene han har kommet med. Politianmeld han om du kan, for drapstrusler. Anonymkode: d680e...150 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 3. februar #15 Del Skrevet 3. februar Ta kontakt med krisesenter. Snakk med venner og familie om hvordan du har det. Kan ikke bli hos en sånn mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #16 Del Skrevet 3. februar Du er sinkert hjernevaska i løpet av årene. Ta kontakt med krisesenter å få hjelp. Du trenger hjelp til dette her❣️ Anonymkode: dd6aa...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. februar #17 Del Skrevet 3. februar (endret) Dette må være tøys. Dette er mat for krisesenter og bekymringsmelding til PST og politi. Mannen er jo ravende sprø. Jeg rapporterer denne tråden, for om det er sant så må jo moderatorene melde bekymring selv mtp drapsliste. Endret 3. februar av AprilLudgate 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet mandag kl 18:39 #18 Del Skrevet mandag kl 18:39 Det er vel ikke noe spørsmål om man skal forlate en sånn person eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:47 #19 Del Skrevet mandag kl 18:47 DOKUMENTER og så LØP Anonymkode: 4a9f3...72d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:02 #20 Del Skrevet mandag kl 19:02 Tenker at du er sammen med en psykopat og at du skulle gått for lenge siden. Første jeg lærte av psykologen min var at skjeldsord ikke er greit Anonymkode: ddd1e...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå