AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar jeg har fant ut at min sønn (16) driver med nicotin. når jeg fant ut av dette så tok jeg tlf-en hans. det har nå gått et halvt år å han masser og masser om mobilen, dag in og dag ut. han har ikke sluttet med snus. jeg sier at han ikke får den tilbake før han har gått flere uker uten nicotin. han har heller ikke lov å gå ut eller være med venner på fri tiden før han slutter. han truer med å gå til barnevernet og jeg lurer på om jeg gjør noe galt Anonymkode: c4669...ab1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar Du er kanskje litt drøy? Du tar fra han livet fordi han snuser. Det kunne vært mye verre enn snus. Nei ikke innafor verken ta fra han telefonen eller nekte en 16 åring å gå ut Anonymkode: 14e32...528 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar Ja Anonymkode: 0d110...6ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella-2 Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar Skjønner at du synes det er fælt at han snuser. Men er det virkelig slik at han ikke har hatt trlefon eller kontakt med venner på et halvt år?? 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar Da håper jeg han tar kontakt med barnevernet, for du høres helt sinnsykt ut. Jeg håper dette er en trolletråd, for stakkars gutt sier jeg bare. Anonymkode: e3717...e9e 37 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Tenker du at straff hjelper? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #7 Del Skrevet 2. februar For en elendig forelder du er. Anonymkode: d4bf5...543 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 2. februar #8 Del Skrevet 2. februar et halvt år og du har ikke skjønt at den straffen ikke hjelper ?? 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #9 Del Skrevet 2. februar Siden han er 16 og du nekter ham å gå ut være med venner osv. Og over så lang tid. Så har han sterk sak ved å gå til bv. Er faktisk mulig at de mener at det er så stort konflikt nivå mellom dere at det beste er at han blir flytter fra deg. Nikotin og snus er nå bedre en hvis det hadde vært narkotika. Er og vanlig i den alderen wn del stede at de prøver alkohol. Anonymkode: f528e...2cb 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #10 Del Skrevet 2. februar Årets verste foreldre. Du kunne ikke vært verre. Anonymkode: 77e7c...186 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 2. februar #11 Del Skrevet 2. februar Hadde ikke likt at tenåringen begynner med dritten jeg heller, men dette var drøyt. Ikke får lov å gå ut? Herreminhatt. Hadde kontaktet barnevernet jeg og om jeg var 16-åringen. Husk at om to år regnes han som myndig, da gjør han som han vil. Han kan tom bestemme hvor mye kontakt han ønsker å ha med deg. En mer passende reaksjon er å ikke gi ham lommepenger, si at han må finansiere uvanen selv. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #12 Del Skrevet 2. februar Du nekter ungen din sosial omgang i flere måneder? Har du sett dokumentarer fra norske fengsler? De får kun gjøre tilsvarende ved særskilte tilfeller. Å ta mobilen du kjøpte til han er en ting, men du kan ikke nekte en ungdom i utvikling å være sammen med andre ungdommer i flere måneder av gangen. Det kommer til å gjøre skade på hans sosiale utvikling, og relasjonen hans til deg - ikke minst. Anonymkode: 8f612...9bf 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #13 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For en elendig forelder du er. Anonymkode: d4bf5...543 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Årets verste foreldre. Du kunne ikke vært verre. Anonymkode: 77e7c...186 Sitter dere bare og kaster dritt til randoms på forumet uten å komme med noen konstruktive råd? Anonymkode: cecf5...0e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #14 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): jeg har fant ut at min sønn (16) driver med nicotin. når jeg fant ut av dette så tok jeg tlf-en hans. det har nå gått et halvt år å han masser og masser om mobilen, dag in og dag ut. han har ikke sluttet med snus. jeg sier at han ikke får den tilbake før han har gått flere uker uten nicotin. han har heller ikke lov å gå ut eller være med venner på fri tiden før han slutter. han truer med å gå til barnevernet og jeg lurer på om jeg gjør noe galt Anonymkode: c4669...ab1 Jeg håper dere alle som svarer forstår at dette er et elendig forsøk på å "trolle". Anonymkode: 2e20f...2a7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #15 Del Skrevet 2. februar Det er garantert en trolletråd, sikkert også skrevet av en tenåring. Åpningsinnlegget er jo fullstendig pakka med skrivefeil. Anonymkode: 61345...33b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #16 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sitter dere bare og kaster dritt til randoms på forumet uten å komme med noen konstruktive råd? Anonymkode: cecf5...0e2 De svarene hopper man bare over og fortsetter diskusjonen. Med mindre en har lyst til å ødelegge den selv. Anonymkode: 8f612...9bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #17 Del Skrevet 2. februar Ts, jeg tenker at du ikke oppnår det du ønsker ved å straffe han på den måten. Ha heller en fin samtale med han om konsekvensene av snus. Du er redd det går dårlig for ham om han snuser men det å ikke ha kontakt med venner i den alderen vil ha mye større negative konsekvenser. Anonymkode: cecf5...0e2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #18 Del Skrevet 2. februar Jeg har en tenåring, og jeg forstår følelsen av å bli så sinna på de. Vi vet jo hvor dumt det er med nikotin.. Samtidig, så tenker jeg det å fjerne telefonen så lenge er feil. Det er dårlig gjort mot ungdommen, og det ødelegger mer. Pluss at jeg tror det nå er blitt til en maktkamp mellom dere. Hvor får han penger fra? Jeg ville satt meg ned å tatt en skikkelig prat med han. Fortell at det å ta telefonen var ett stort feilgrep, men du ble så sinna og skuffet der og da. Gi telefonen tllbake, men si at du håper han kommer på bedre tanker angående nikotin. Anonymkode: 4efaa...b9b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #19 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De svarene hopper man bare over og fortsetter diskusjonen. Med mindre en har lyst til å ødelegge den selv. Anonymkode: 8f612...9bf Du syns det er greit at folk skriver slikt for at folk skal sette tommel opp, «nyttig» osv på disse innleggene? Anonymkode: cecf5...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #20 Del Skrevet 2. februar Stakkars gutt. Gi mobilen tilbake, la han få treffe venner. Så tar du en god snakk med han om hva nikotin gjør og hvorfor du ikke synes han skal snuse. Anonymkode: 4e084...87d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå