AnonymBruker Skrevet 4. februar #21 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Joda, klart vi er heldig som har familie som gjerne stiller opp. Det er det hun vet å utnytte til sin fordel. Ulempen for min del er at hun oppfører seg som om hun er moren til oss alle tre. Og da på en arrogant og kontrollerende måte. Jeg liker dårlig å bli tilsidesatt og behandlet som barnepiken til mitt eget barn. Men men, det er i grunn en annen historie. Anonymkode: b808b...b85 Aha, jeg burde ha skjønt det ut fra det du skrev. Sorry. Det høres jo ikke kjekt ut. Anonymkode: 882ca...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #22 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Aha, jeg burde ha skjønt det ut fra det du skrev. Sorry. Det høres jo ikke kjekt ut. Anonymkode: 882ca...726 Takk for det. ❤️🩹 Jeg er enig i at det kan være godt å være flere voksne på Lekeland, da. I klassen til barnet vårt her er vi heldig sånn sett, det er ofte minst en av mødrene som tilbyr seg å være et ekstra par hender eller øyne for vertskapet, både på lekeland og hjemme. Jeg har tilbudt meg når barnet mitt har vært gjest, og fått tilbud fra andre når vi har arrangert. (Og det er den type hjelp som faktisk er kjærkommen, som å bære ting, hjelpe barna ved matbordet, bidra med å holde oversikt over hvem som er hvor etc.) Anonymkode: b808b...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 4. februar #23 Del Skrevet 4. februar Hos oss vil 50% helst gå uten foreldre så fort de begynner på skolen (noen tilogmed siste året i barnehagen), mens enkelte barn er såpass engstelige at de gjerne vil ha foreldrene tilstede i flere år enda. Tviler på at det ikke er en eneste voksen som blir værende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #24 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvilken innkalling over hvilken høyttaler? Det er ikke noe sånt på lekeland her vi bor. (Lite sted da, kan ha noe med det å gjøre.) Her var det to voksne som ble værende da jenta vår ble 7. Og så hadde svigermor insistert på å være til stede, da. Hun overtok kontrollen og vi slapp å være voksne og ansvarlige foreldre for barnet vårt og klassekameratene hennes ... Anonymkode: b808b...b85 De pleier å si «kan alle i bursdagen til Albert komme til piratrommet, det er tid for kake» over høytalerne på alle lekeland jeg har vært på… Anonymkode: 3ea34...f94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #25 Del Skrevet 4. februar Her roper de også opp, men ikke alltid barna reagerer. Men et godt tips er å sende barna ut og lete etter kompisene sine 😊 Og så er det effektivt her å ta med kaffe og kake til de voksne og invitere til skravling ila bursdagen. Anonymkode: 9bfd7...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #26 Del Skrevet 4. februar Jeg hadde ikke en gang vurdert å bli med! På lik linje som jeg ikke er med hjemme. jeg ville nok vært mer enn en voksen, feks en far eller besteforeldre i tillegg. Det pleier sjelden å være noe å gjøre i den type bursdager er min erfaring, men for å være på den sikre siden. Anonymkode: 5c78e...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå