AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar er det noen som har bestilt fra denne nettsiden før Zapaka? jeg har lyst til og bestille øredobber fra den siden men er litt usker på det siden jeg har nikkelallergi, jeg har nettopp tatt nye hull i ørene og vil ikke at dem skal gro igjen Anonymkode: 1a40c...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:25 #2 Del Skrevet tirsdag kl 17:25 . Anonymkode: 1a40c...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:50 #3 Del Skrevet tirsdag kl 17:50 Du bestiller ikke øredobber fra Kina hvis du har nikkelallergi. Anonymkode: 33e9f...683 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:09 #4 Del Skrevet onsdag kl 12:09 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du bestiller ikke øredobber fra Kina hvis du har nikkelallergi. Anonymkode: 33e9f...683 varene dems er ikke fra kina heller Anonymkode: 1a40c...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:32 #5 Del Skrevet onsdag kl 12:32 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): varene dems er ikke fra kina heller Anonymkode: 1a40c...7d4 Det er de nok helt sikkert 😂 De er herfra: HONG KONG HUAWUQUE TRADING CO.,LIMITED Registration Number: 2718393 Anonymkode: b8c9b...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:34 #6 Del Skrevet onsdag kl 12:34 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er de nok helt sikkert 😂 De er herfra: HONG KONG HUAWUQUE TRADING CO.,LIMITED Registration Number: 2718393 Anonymkode: b8c9b...bf9 ja vel jeg fikk opp amerika Anonymkode: 1a40c...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:51 #7 Del Skrevet onsdag kl 12:51 zapaka er et norskt smykkemerke og er allergivennlig i følge chatgpt Anonymkode: 1a40c...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:00 #8 Del Skrevet onsdag kl 16:00 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ja vel jeg fikk opp amerika Anonymkode: 1a40c...7d4 Hvor? Anonymkode: 89f1c...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:01 #9 Del Skrevet onsdag kl 16:01 AnonymBruker skrev (3 timer siden): zapaka er et norskt smykkemerke og er allergivennlig i følge chatgpt Anonymkode: 1a40c...7d4 Kilde som chatGPT viser til? Anonymkode: 89f1c...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:04 #10 Del Skrevet onsdag kl 16:04 Når varene må returneres til Kina, og det er omtrent håpløst å finne ut hvor de er laget, så børde det ringe en bjelle eller tre. https://www.trustpilot.com/review/zapaka.co.uk Kan være verdt å ta en titt på negative reviews, særlig de som omhandler retur. Og samtidig søke på opprinnelsesland for deres varer. Anonymkode: 89f1c...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå