AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Ett av målene mine for 2025 er å dra på solotur! Hva anbefaler du og hvorfor? Anonymkode: b5da1...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Soveposetur langt inni skogen. Fordi det gir fred og mening. Anonymkode: 494cd...c52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Soveposetur langt inni skogen. Fordi det gir fred og mening. Anonymkode: 494cd...c52 Hengekøyetur var det jeg mente å skrive da. Anonymkode: 494cd...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaconPotet Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Hva tenker du? Storby? Strand? Shopping? Utenlands? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden England, Skottland, Spania, Italia eller Portugal Anonymkode: f87b4...3a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Hellas. Fordi det er trygt, varmt, pent og folk er snille, så det føles liksom hjemmekoselig. Anonymkode: e809d...15e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Jeg kom nettopp hjem fra en solotur i Asia. Helt fantastisk! Anonymkode: d5105...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #8 Del Skrevet 11 minutter siden Hva slags type tur interesserer du deg for? Solotur kan jo være alt mellom himmel og jord. Kom med årstid, varighet, budsjett og interesser, så får du sikkert noen gode (bedre) råd her. Anonymkode: bf461...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #9 Del Skrevet 3 minutter siden Jeg ville valgt Storbritannia, Frankrike, Italia eller Irland. Fartet rundt og sett på natur og kultur. Kan du språk, er det mulig å få med seg teaterforestillinger, så har du noe å gjøre alene om kvelden. Stranddestinasjoner kan fungere om du liker sånt, men bading er pes alene fordi du må gå fra tingene dine. Anonymkode: b3c31...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå