AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hva foretrekker dere og hvorfor? Anonymkode: c6bb0...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Kvelden. Hver gang. Liker ikke «morgensex» fordi jeg føler meg jævlig lite «fresh» og er tissetrengt. Samtidig er jeg litt morgengretten og trenger tid på å komme i gang. Anonymkode: ce8cf...6b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Ikke morgen om jeg ikke er ren først. Men har ingen fast tidspunkt. Anonymkode: 75105...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Å bli vekket til morgensex er bare deilig så sant det ikke er grytidlig 😂 Så en rask tur i dusjen føler jeg nok for. Liker å være ren. Kveldskos er bare koselig. Må det være enten eller? Det kommer jo litt an på energi nivå, humør osv. Har stort sett som oftest lyst på sex uansett tid på døgnet egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Ja takk begge deler! Anonymkode: 59351...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #6 Del Skrevet 44 minutter siden Ja takk begge deler🙌 Anonymkode: be56e...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 15 minutter siden #7 Del Skrevet 15 minutter siden Ja takk, begge deler her også. Etter en lang "kosekveld" sover jeg ekstra godt, men våkner like tent og kåt morgenen etter. Det gjør jeg sjelden om vi ikke hadde sex kvelden før. Vi vasker og steller oss om kvelden etter en økt så er like ren og "fresh" på morgenen. Opp på do, en rask vask/dusj og tannpuss så er jeg klar jeg 😄 , men ikke ofte hun vil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #8 Del Skrevet 5 minutter siden Jeg "foretrekker" at det plutselig åpner seg opp 5 minutter ledig tid fordi ungene sover og ingen andre akutte gjøremål må gjøres de neste 5 minuttene. -Sliten småbarnsforeldre Anonymkode: d2783...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå