AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Hei, supert om jeg kunne få noen tips og råd 🙂 jeg har fått en kronisk fysisk sykdom som desverre gjør at jeg mest trolig ikke kan komme tilbake i full stilling. Slik helsen er nå vil jeg tro jeg kan jobbe 50-60%. jeg har 3 barn og mann jeg har jobbet i kommunen i 14 år. medlem av Utdanningsforbundet og har uføreforsikring der og betaler inn til KLP i pensjon. hvilken muligheter er det for meg? er det noe «uførefelle» jeg burde passe meg for? Anonymkode: 817d4...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar Du er lærer? Anbefaler deg et kjapt google-søk. Anonymkode: 31d29...e04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar Ikke ta ut uførepensjon fra klp først så starte prosessen med nav. Rett på aap å nav så beregner de uførepensjon etter lønnen de siste årene ( full lønn). Tar du klp først blir grunnlaget mye lavere. Det er uførefellen. Anonymkode: 1fad0...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar Sjekk uføreforsikringen din. De fleste utbetales om man blir 50% uføre eller mer. Da kan det være stor forskjell på 50 og 60%. Anonymkode: 1fad0...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå