Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1 Skrevet 7. mars 2006 Jeg vurderer å kjøpe L'Extreme neste gang, for jeg er ute etter en mascara med smal børste, som gir lengde, først og fremst. Er denne noe bra?
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #3 Skrevet 7. mars 2006 Jeg liker den godt, men den går fort tom. ← Det er litt typisk for Lancome-mascaraene, ser det ut som. Allikevel kjøper jeg dem, for de fleste mascaraene jeg liker kommer derfra. Inneholder den ikke fiber? Drysser de? Jeg kjøpte den nye Kanebo-mascaraen, og likte den kjempegodt først, men etter kun noen få gangers bruk begynte den å drysse og irritere øynene mine.
Tusseline Skrevet 7. mars 2006 #4 Skrevet 7. mars 2006 Inneholder den ikke fiber? Drysser de? ← Det stemmer at den inneholder fiber. Dryssing har jeg ikke lagt merke til.
Gjest Jalileh Skrevet 7. mars 2006 #5 Skrevet 7. mars 2006 Den går fort tom som alle Lancomes mascaraer gjør, men ellers liker jeg den veldig godt. Syns ikke den drysser jeg heller.
Pusekatt Skrevet 7. mars 2006 #6 Skrevet 7. mars 2006 Jeg synes L´Extreme er fantastisk bra, får superlange og fine vipper! Dryssing har ikke vært et problem i det hele tatt. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå