AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Skrevet 2. februar Dere menn som klager over at dere ikke får ha sex, jeg lurer på en ting. Hvis det kun er sex dere er ute etter, hvorfor ikke ta "det dere får"? Og da mener jeg såklart innenfor rimelighetens grenser. Men hvis dere har masse krav til dama sitt utseende, så er jo det med på at dere ikke får dere et ligg. Det finnes mange damer som kanskje ikke er de vakreste, men likevel er flotte på sitt vis. Mange av dem kan gi dere gode opplevelser innen sex. Jeg har flere venninner som også savner sex og blir avvist gang på gang av menn, vanlige ikke så kjekke menn, fordi de kun vil ha de flotteste damene. Disse venninnene mine er ikke stygge, men veldig alminnelige damer. Hvis menn klarer å legge litt fra seg at de vil ha en dame som er "sånn og sånn", så hadde dere sluppet å være sexløse og klage så på det. Jeg forstår det ikke. Det samme gjelder de som ønsker forhold. Se litt hva du selv kan tilby og ikke ha så mange krav. Gi vanlige damer/ på eget nivå en sjanse, så blir hun kanskje verdens vakreste i dine øyne. Ta litt ansvar selv, alle som vil ha sex/forhold kan få det- så lenge du ikke har masse krav og ser deg selv litt. Anonymkode: eba1b...b16 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Skrevet 2. februar Men om de ikke liker dem så blir det fort en veldig sårende affære. Jeg er ei som ikke har sex. Har ikke prøvd å lete så vet ikke hvordan det står til med mulighetene mine. Men jeg bryr meg absolutt om hva noen tenker om meg når vi først er så nære, å gjør ikke også venninnene dine det? Det er ikke sånn jeg ser for meg sexlivet eller kjærlighetslivet skal bli, at menn skal senke krav for å tolerere meg siden de er så desperate etter sex. Hoff, det er dystert. Har dere ikke en stolthet? Romantiske drømmer? Er dette det du ønsker for deg? Anonymkode: feb2b...f61
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men om de ikke liker dem så blir det fort en veldig sårende affære. Jeg er ei som ikke har sex. Har ikke prøvd å lete så vet ikke hvordan det står til med mulighetene mine. Men jeg bryr meg absolutt om hva noen tenker om meg når vi først er så nære, å gjør ikke også venninnene dine det? Det er ikke sånn jeg ser for meg sexlivet eller kjærlighetslivet skal bli, at menn skal senke krav for å tolerere meg siden de er så desperate etter sex. Hoff, det er dystert. Har dere ikke en stolthet? Romantiske drømmer? Er dette det du ønsker for deg? Anonymkode: feb2b...f61 Å exn min liker ikke alle damer, men syns at jeg er pen. Men jeg er ikke super pen. Så det trenger ikke å være at de liker kjempe pene damer, bare andre damer. Som i smak og behag. Anonymkode: feb2b...f61
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Skrevet 2. februar Kanskje det gjelder i den delen av landet du bor i, men ikke nordpå. Det er rett og slett ikke kvinner nok, antallet enslige menn overstiger kvinner. Hvor jeg bor er det 15+ enslige menn, kun to kvinner som er enker, som er ferdige med menn Anonymkode: d03b8...d38 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Skrevet 2. februar Jeg vet at jeg ser bra ut og kunne hatt sex i kveld om jeg kun ville ha sex. Men jeg vil jo ikke ha sex med noen bare for å ha sex. Jeg vil bare ha sex med en jeg er tiltrukket av og har en relasjon med. Da hjelper det ikke meg med en haug tilbud om sex fra masse menn jeg ikke er interessert i💁🏼♀️ Anonymkode: db1df...519
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet at jeg ser bra ut og kunne hatt sex i kveld om jeg kun ville ha sex. Men jeg vil jo ikke ha sex med noen bare for å ha sex. Jeg vil bare ha sex med en jeg er tiltrukket av og har en relasjon med. Da hjelper det ikke meg med en haug tilbud om sex fra masse menn jeg ikke er interessert i💁🏼♀️ Anonymkode: db1df...519 For det første er innlegget rettet mot menn, for det andre er det snakk om de som gjensidig bare vil ha sex. Mange av både kvinner og menn der. Anonymkode: eba1b...b16 2 1
feliek54 Skrevet 3. februar #7 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dere menn som klager over at dere ikke får ha sex, jeg lurer på en ting. Hvis det kun er sex dere er ute etter, hvorfor ikke ta "det dere får"? Og da mener jeg såklart innenfor rimelighetens grenser. Men hvis dere har masse krav til dama sitt utseende, så er jo det med på at dere ikke får dere et ligg. Det finnes mange damer som kanskje ikke er de vakreste, men likevel er flotte på sitt vis. Mange av dem kan gi dere gode opplevelser innen sex. Jeg har flere venninner som også savner sex og blir avvist gang på gang av menn, vanlige ikke så kjekke menn, fordi de kun vil ha de flotteste damene. Disse venninnene mine er ikke stygge, men veldig alminnelige damer. Hvis menn klarer å legge litt fra seg at de vil ha en dame som er "sånn og sånn", så hadde dere sluppet å være sexløse og klage så på det. Jeg forstår det ikke. Det samme gjelder de som ønsker forhold. Se litt hva du selv kan tilby og ikke ha så mange krav. Gi vanlige damer/ på eget nivå en sjanse, så blir hun kanskje verdens vakreste i dine øyne. Ta litt ansvar selv, alle som vil ha sex/forhold kan få det- så lenge du ikke har masse krav og ser deg selv litt. Anonymkode: eba1b...b16 Er ikke slik for alle. Om det var ei som ville ha kos med meg og det hadde passet så hadde jeg ikke sagt nei til det. Nå bor ikke jeg i Oslo eller storby men syd i Vestfold. Skal veldig mye til at jeg sier nei om jeg får mulighet. Nå er jeg eldre men vil si veldig sprek også. trener hart 2 g i uka og her puls opp i 180.
AnonymBruker Skrevet 3. februar #8 Skrevet 3. februar feliek54 skrev (2 timer siden): Er ikke slik for alle. Om det var ei som ville ha kos med meg og det hadde passet så hadde jeg ikke sagt nei til det. Nå bor ikke jeg i Oslo eller storby men syd i Vestfold. Skal veldig mye til at jeg sier nei om jeg får mulighet. Nå er jeg eldre men vil si veldig sprek også. trener hart 2 g i uka og her puls opp i 180. Hva legger du i eldre? 😊 Men det er litt det som jeg mener, så lenge begge bare vil ha sex- så burde ikke utseende ha så mye og si hvis det er avgjørende om man får ha sex eller ikke. Hvis alternativet er null sex pga krav, så man man godta å være være sexløs også. Anonymkode: eba1b...b16 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar #9 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva legger du i eldre? 😊 Men det er litt det som jeg mener, så lenge begge bare vil ha sex- så burde ikke utseende ha så mye og si hvis det er avgjørende om man får ha sex eller ikke. Hvis alternativet er null sex pga krav, så man man godta å være være sexløs også. Anonymkode: eba1b...b16 Da bør man åpenbart være sexløs for herregud. Anonymkode: feb2b...f61 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #10 Skrevet 3. februar En middels attraktiv dame kan ganske lett få sex med en godt over middels kjekk/attraktiv mann. En middels kjekk mann må jobbe ganske mye for å få sex med noen som helst. Det er gode grunner til at det er slik og det er ikke synd i oss menn pga det er slik. Vi må konkurrere med en haug av andre menn som er klar for sex med den samme poolen av damer som ikke er like klar. Anonymkode: 65bfc...b41 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #11 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): En middels attraktiv dame kan ganske lett få sex med en godt over middels kjekk/attraktiv mann. En middels kjekk mann må jobbe ganske mye for å få sex med noen som helst. Det er gode grunner til at det er slik og det er ikke synd i oss menn pga det er slik. Vi må konkurrere med en haug av andre menn som er klar for sex med den samme poolen av damer som ikke er like klar. Anonymkode: 65bfc...b41 Handler ikke bare om utseende her. Anonymkode: 8b270...abe 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #12 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Men om de ikke liker dem så blir det fort en veldig sårende affære. Jeg er ei som ikke har sex. Har ikke prøvd å lete så vet ikke hvordan det står til med mulighetene mine. Men jeg bryr meg absolutt om hva noen tenker om meg når vi først er så nære, å gjør ikke også venninnene dine det? Det er ikke sånn jeg ser for meg sexlivet eller kjærlighetslivet skal bli, at menn skal senke krav for å tolerere meg siden de er så desperate etter sex. Hoff, det er dystert. Har dere ikke en stolthet? Romantiske drømmer? Er dette det du ønsker for deg? Anonymkode: feb2b...f61 Jeg må svare deg kjenner jeg ❤️ Husk at når man har blitt glad i noen, så synes man bedre om den personen enn man gjorde før man hadde fått følelser. Ikke fordi man «skal», men fordi man har blitt glad i mennesket bak. Hvis man tar seg tid til å bli kjent og utvikle følelser før man «ofrer» det å ligge sammen, så vil man også oppleve et helt annet syn på den andre, sånn utseendemessig altså. Jeg husker jeg synes eksen min var sååå kjekk da vi var sammen. Nå når det er noen år siden og følelsene ikke er der, kan jeg ikke fatte og begripe det der 😅 Husker også en venn av meg, vi kjente hverandre i mange år. Havnet til sengs på fylla, og snakket hele natten. Følte at vi kom så nære. Jeg hadde ikke tenkt på utseendet hans før, om så var han bare «blass». Men etter den natten vokste tanken på han og synes mitt på hans utseende mer og mer. Vi endte aldri opp som noe mer, men jeg tenker på han som en særdeles kjekk mann nå ☺️ Det er jo det samme med barn og annen familie. Den man er glad i er den man legger merke til på bilder, den man synes er finest blant andre. Jeg kan objektivt sett se at mine barn selvsagt ikke er verdens vakreste, men når jeg ser ansiktene deres, enten foran meg eller på bilder, så synes jeg de er helt fantastiske, og jeg tenker tåpelig nok at det er synd på andre foreldre som ikke har like fine barn 😅 Kjæresten min er også en mann jeg omtrent dåner av. Vanskelig å fatte at han forklarer at han er en mann som sjelden blir lagt merke til, og at han gikk lenge singel over noen år. Mens jeg synes han var sånn topp tre over kjekkeste menn jeg har møtt da vi møttes første gang, bare pga inntrykket jeg alt hadde. Nå ruver han milevis foran enhver annen mann jeg har sett! (Og jeg skjønner at det er mine følelser for han som farger det der altså, men jeg forstår det samtidig ikke når jeg ser på han, siden jeg synes han er så vanvittig fin). Bare en «liten» kommentar sånn for å minne om at hva vi mener om andres utseendet ikke er statisk på noe vis, men noe som hele tiden endrer seg ut fra hva vi føler om andre, tenker om andre og hvordan de får oss til å føle oss ☺️ Anonymkode: f03dd...8eb 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar #13 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Handler ikke bare om utseende her. Anonymkode: 8b270...abe Derfor skrev jeg også kjekk/attraktiv. Dvs «hva enn som gjør deg tiltrekkende for andre». Anonymkode: 65bfc...b41 1
feliek54 Skrevet 4. februar #14 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 15.59): Hva legger du i eldre? 😊 Men det er litt det som jeg mener, så lenge begge bare vil ha sex- så burde ikke utseende ha så mye og si hvis det er avgjørende om man får ha sex eller ikke. Hvis alternativet er null sex pga krav, så man man godta å være være sexløs også. Anonymkode: eba1b...b16 Jeg er pensjonert nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå