Gå til innhold

Vurderer å legge ut annonse om å passe katt hjemme hos meg - attraktivt eller ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har mulighet til å passe katter hjemme hos meg selv, men ikke hos eier. Jeg tenkte på å legge ut en annonse om det, men ser at det er ganske mange som tilbyr det allerede, og nå lurer jeg på om folk benytter seg av dette? Det blir vel mer populært til sommeren eller i juleferien regner jeg med, men nå? Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: 07512...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har mulighet til å passe katter hjemme hos meg selv, men ikke hos eier. Jeg tenkte på å legge ut en annonse om det, men ser at det er ganske mange som tilbyr det allerede, og nå lurer jeg på om folk benytter seg av dette? Det blir vel mer populært til sommeren eller i juleferien regner jeg med, men nå? Noen som har erfaring med dette?

Ja jeg tror mange benytter seg av det. Meld deg inn i en Facebook gruppe som tilbyr kattepass hjemme.

Du må ha referanser og bilder som viser hva du kan tilby.

Anonymkode: bcfdb...670

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja jeg tror mange benytter seg av det. Meld deg inn i en Facebook gruppe som tilbyr kattepass hjemme.

Du må ha referanser og bilder som viser hva du kan tilby.

Anonymkode: bcfdb...670

Jeg fant en slik gruppe nå, og det er lite aktivitet der inne til tross for mange medlemmer. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fant en slik gruppe nå, og det er lite aktivitet der inne til tross for mange medlemmer. TS

Vent bare til sommeren, folk kommer til å by over hverandre. 

Anonymkode: bc7e7...860

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg ville det være attraktivt, vel å merke om du ikke har andre dyr fra før.

Anonymkode: 0fc17...53a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt smalt marked samanlikna med å passe heime til folk, men det uansett definitivt sesongbasert. Lov å prøve seg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har benyttet meg av et slikt tilbud en gang, men kattene syntes ikke det var noe særlig. De gjemte seg i do på dagtid, og han ene vandret rundt og ulte hele natten 😆

Anonymkode: 01fba...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eierene (de dårlige) synes nok det. Kattene trives neppe noe særlig med en slik løsning…

Anonymkode: 82a9d...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Eierene (de dårlige) synes nok det. Kattene trives neppe noe særlig med en slik løsning…

det kommer an på kattene også. 

min forrige katt ville profitere best på å være hjemme, og heller være hjemme alene det meste av tiden. 

mens kattene jeg har nå trenger å ha noen rundt seg for å trives, i kombinasjonen med å være kontaktsøkende, behov for at noe skjer. De ville blitt stresset om de ble forlatt i en tilsvarende hjemmepass situasjon

Anonymkode: 0fc17...53a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 23.12):

Katten min er hjemme hos ei som passer henne når jeg reiser bort. Samme person hver gang,  så pus er trygg på henne og omgivelsene. Jeg kunne ikke hatt henne hjemme alene, med besøk en gang om dagen, det hadde vært stress for henne, mye bedre at hun får oppmerksomhet og deler seng med passeren.

Ikke skjær alle over en kam, katter er forskjellige. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...