AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Sto i en svært kjip og sårbar situasjon det det hadde vært bedre om tillitsvalgt trakk seg helt ut i stedet for å late som hen var til hjelp for meg, og gjorde ingenting for å hjelpe meg. Noen her som har erfaring med å melde fra til forbundet om dette? For min egen del er det kun for å få det sagt og ut av verden at hen skulle ha bistått meg da dette var en fryktelig vond og vanskelig opplevelse. Anonymkode: e8e14...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Hva med verneombudet? Nå vet jeg ikke hva saken gjelder, men verneombudet kan også muligens hjelpe. Anonymkode: 2e9b5...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #3 Del Skrevet 35 minutter siden Hvis formålet ditt bare er å klage, så ville jeg tatt en telefon til hovedtillitsvalgt. De bistår de plasstillitsvalgte og hjelper dem med å gjøre en best mulig jobb, og det er i situasjoner som dette ekstra viktig at den tillitsvalgte faktisk får beskjed om hva som blir forventa av dem, og råd til hvordan de skal takle sånne saker neste gang. Anonymkode: ac3a0...351 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #4 Del Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvis formålet ditt bare er å klage, så ville jeg tatt en telefon til hovedtillitsvalgt. De bistår de plasstillitsvalgte og hjelper dem med å gjøre en best mulig jobb, og det er i situasjoner som dette ekstra viktig at den tillitsvalgte faktisk får beskjed om hva som blir forventa av dem, og råd til hvordan de skal takle sånne saker neste gang. Anonymkode: ac3a0...351 Det var hovedtillitsvalgt som ikke gjorde jobben sin…🫠 Anonymkode: e8e14...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #5 Del Skrevet 6 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med verneombudet? Nå vet jeg ikke hva saken gjelder, men verneombudet kan også muligens hjelpe. Anonymkode: 2e9b5...462 Nei dessverre det tror jeg ikke. Anonymkode: e8e14...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå