Gå til innhold

Melde fra til forbund om tillitsvalgt som ikke gjorde jobben sin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sto i en svært kjip og sårbar situasjon det det hadde vært bedre om tillitsvalgt trakk seg helt ut i stedet for å late som hen var til hjelp for meg, og gjorde ingenting for å hjelpe meg. Noen her som har erfaring med å melde fra til forbundet om dette? For min egen del er det kun for å få det sagt og ut av verden at hen skulle ha bistått meg da dette var en fryktelig vond og vanskelig opplevelse. 

Anonymkode: e8e14...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva med verneombudet? Nå vet jeg ikke hva saken gjelder, men verneombudet kan også muligens hjelpe.

Anonymkode: 2e9b5...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis formålet ditt bare er å klage, så ville jeg tatt en telefon til hovedtillitsvalgt. De bistår de plasstillitsvalgte og hjelper dem med å gjøre en best mulig jobb, og det er i situasjoner som dette ekstra viktig at den tillitsvalgte faktisk får beskjed om hva som blir forventa av dem, og råd til hvordan de skal takle sånne saker neste gang. 

Anonymkode: ac3a0...351

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvis formålet ditt bare er å klage, så ville jeg tatt en telefon til hovedtillitsvalgt. De bistår de plasstillitsvalgte og hjelper dem med å gjøre en best mulig jobb, og det er i situasjoner som dette ekstra viktig at den tillitsvalgte faktisk får beskjed om hva som blir forventa av dem, og råd til hvordan de skal takle sånne saker neste gang. 

Anonymkode: ac3a0...351

Det var hovedtillitsvalgt som ikke gjorde jobben sin…🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med verneombudet? Nå vet jeg ikke hva saken gjelder, men verneombudet kan også muligens hjelpe.

Anonymkode: 2e9b5...462

Nei dessverre det tror jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...