AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Jeg er seksuelt frustrert og ensom, og har av og til oppsøkt chatterom og nettfora for å møte menn å ha sex med, men, når det er på tide å møtes, får jeg kalde føtter. Jeg vet veldig godt hvilke risikoer det å møte fremmede et privat sted utgjør. I offentligheten er det flaut, fordi de har alltid bragt nettforumet på banen eller så hører noen oss, så vi har ofte planlagt å møtes privat. Men, det blir aldri noe av, fordi jeg blir redd. Hva om noen finner ut? Hva om jeg blir skadet? Hva om de stjeler og jeg må politianmelde? Hva om jeg dør (da mener jeg ikke nødvendigvis noe kriminelt)? Det holder meg tilbake, og så føler jeg meg fryktelig ensom og uønsket. Det er bare gjennom sex med fremmede jeg opplever noe form for sosial interaksjon eller verdi. Hvordan få mer mot? Hvordan få dekket seksuelle behov? Og hvordan i huleste skal jeg kunne ta en beslutning uten å føle for å kaste opp eller føle meg verdiløs og ensom? Jeg vet ikke helt hva jeg burde få råd om, men jeg orker ikke denne usikkerheten. Anonymkode: add17...bc8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er bare gjennom sex med fremmede jeg opplever noe form for sosial interaksjon eller verdi. Anonymkode: add17...bc8 Det er dette som er problemet ditt. Det er dette du må jo jobbe med. Du har et fryktelig usunt forhold til sex. Når sex får en slik funksjon, så er det destruktivt og dysfunksjonelt. Anonymkode: a6d22...b2f 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er seksuelt frustrert og ensom, og har av og til oppsøkt chatterom og nettfora for å møte menn å ha sex med, men, når det er på tide å møtes, får jeg kalde føtter. Jeg vet veldig godt hvilke risikoer det å møte fremmede et privat sted utgjør. I offentligheten er det flaut, fordi de har alltid bragt nettforumet på banen eller så hører noen oss, så vi har ofte planlagt å møtes privat. Men, det blir aldri noe av, fordi jeg blir redd. Hva om noen finner ut? Hva om jeg blir skadet? Hva om de stjeler og jeg må politianmelde? Hva om jeg dør (da mener jeg ikke nødvendigvis noe kriminelt)? Det holder meg tilbake, og så føler jeg meg fryktelig ensom og uønsket. Det er bare gjennom sex med fremmede jeg opplever noe form for sosial interaksjon eller verdi. Hvordan få mer mot? Hvordan få dekket seksuelle behov? Og hvordan i huleste skal jeg kunne ta en beslutning uten å føle for å kaste opp eller føle meg verdiløs og ensom? Jeg vet ikke helt hva jeg burde få råd om, men jeg orker ikke denne usikkerheten. Anonymkode: add17...bc8 Kanskje du burde få hjelp av noen profesjonelle? ❤️ Men om du heller vil høre på en tilfeldig fyr på et forum, hev siktet ørlite grann. I stedet for et tilfeldig engangsligg, si du ønsker en pulekompis. La chatten gå over fler enn en kveld, når du føler at du har en god tone kan du møtes. Ta for all del hensyn til sikkerheten. Om du sier fra på forhånd tåler nok daten din at dere tar en selfie du kan sende til en venninne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar Om du er så åpen for noe som er det aller skumleste a sosial kontakt, hva er da så skummelt med å bare ta et tak i ditt sosiale liv på den litt mer trygge måten? Det kan jo hende du vil ha noe spenning i disse fremmede, men for å være ærlig tror jeg det kommer til å bli skuffende for deg. Ser ikke hva en random kropp du ikke skal kjenne skal kunne gi deg annet en adrenalin. Ensomheten er der enda i etterkant, og du kan bli veldig såret. Når det er så emosjonellt, vær forsiktig. Du danser med ilden. Anonymkode: 43ba5...0e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar De jeg kjenner til som gjør slik som deg - og gjennomfører det har en ting til felles. De har vært utsatt for gjentagende seksuelt misbruk som barn. Anonymkode: 493d8...fb3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Hvorfor kan du ikke heller være sosial med venner? Familie? Kollegaer? Hvorfor MÅ du pule vilt fremmede? Du bør hvert fall finne deg en psykolog... Anonymkode: a47f9...e4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #7 Del Skrevet 2. februar Ha sex med fremmede er jo helt normalt. Anonymkode: 8e535...394 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. februar #8 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ha sex med fremmede er jo helt normalt. Anonymkode: 8e535...394 Er det? Mennesker du ikke kjenner...Det handler vel litt om hva slags intimsone man har. At det er bra, kan jeg ikke se noen grunn til at det er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #9 Del Skrevet 2. februar Du gjør jo som du vil. Og dersom du vil møte fremmede for sex så er svaret at du må gjøre det så sikkert som du kan. Feks ved å fortelle «noen» hvor du er og hvem du er med. Om du tenker at du helt oppriktig ikke har noen som helst å fortelle det til? Sett opp en e-post til politiet med automatisk avhending etter at du påregnelig bør være hjemme. Og lag deg et kodeord som får mobilen til å ta opp samtale eller ringe ut. Svaret på «hva gjør jeg med at jeg er redd» er dessverre at du gjør det. Mens du er redd. Det er helt normalt å være redd? Redsel er viktig for vår overlevelse. Det er også helt normalt å gjøre ting man er skit-redd for. Jevnlig. Rutinemessig. Noen mennesker glemmer at det å gjøre ting man er redd for mens man er redd er helt vanlig. Noen mennesker har hatt foreldre eller forbilder som har valgt å ikke modellere at det er normalt å gjøre ting man er redd for. Men det er likevel en del av en helt normal hverdag, ts. Så gjør det du har lyst til. Og gjør det mens du er redd. Anonymkode: efc5d...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 2. februar #10 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ha sex med fremmede er jo helt normalt. Anonymkode: 8e535...394 Nei,ikke i min verden. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #11 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ha sex med fremmede er jo helt normalt. Anonymkode: 8e535...394 Kanskje for noen men ikke for alle, hun nye damen min vi brukte tre-fire uker å masse prat på Snapchat før vi hadde sex og nå har vi kun sex sammen når vi ikke er sammen fordi hun synes det er mest trygt enn å ha sex med fremmede Anonymkode: 21ed7...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #12 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ha sex med fremmede er jo helt normalt. Anonymkode: 8e535...394 Egentlig tror jeg ikke det. For de fleste som gjør, gjør i fylla. Om nordmenn er redd for å flørte i så stor grad som vi er, så er ikke å ha sex med en fremmed naturlig for oss. Det er ganske ekstremt sånn egentlig. Anonymkode: 43ba5...0e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndersenG Skrevet 2. februar #13 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kanskje for noen men ikke for alle, hun nye damen min vi brukte tre-fire uker å masse prat på Snapchat før vi hadde sex og nå har vi kun sex sammen når vi ikke er sammen fordi hun synes det er mest trygt enn å ha sex med fremmede Anonymkode: 21ed7...3e9 sex sammen når dere ikke er sammen? Hæ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #14 Del Skrevet 2. februar AndersenG skrev (10 minutter siden): sex sammen når dere ikke er sammen? Hæ? Friends with benefits Anonymkode: 21ed7...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 3. februar #15 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er seksuelt frustrert og ensom, og har av og til oppsøkt chatterom og nettfora for å møte menn å ha sex med, men, når det er på tide å møtes, får jeg kalde føtter. Jeg vet veldig godt hvilke risikoer det å møte fremmede et privat sted utgjør. I offentligheten er det flaut, fordi de har alltid bragt nettforumet på banen eller så hører noen oss, så vi har ofte planlagt å møtes privat. Men, det blir aldri noe av, fordi jeg blir redd. Hva om noen finner ut? Hva om jeg blir skadet? Hva om de stjeler og jeg må politianmelde? Hva om jeg dør (da mener jeg ikke nødvendigvis noe kriminelt)? Det holder meg tilbake, og så føler jeg meg fryktelig ensom og uønsket. Det er bare gjennom sex med fremmede jeg opplever noe form for sosial interaksjon eller verdi. Hvordan få mer mot? Hvordan få dekket seksuelle behov? Og hvordan i huleste skal jeg kunne ta en beslutning uten å føle for å kaste opp eller føle meg verdiløs og ensom? Jeg vet ikke helt hva jeg burde få råd om, men jeg orker ikke denne usikkerheten. Anonymkode: add17...bc8 jeg har vel møtt en del damer men ikke mer en 10 for kos og sex. de aller fleste hjemme hos de men også ute. Bare pratet en del på chat først for å vite om vi begge ønsker det samme. jeg liker bare det normale og viktig å gi kos for min nytelse. har vert noen ONS og noen som ble mer fast. Ei i over 1 år. av diverse grunder ble det slutt. Er dessverre noen år siden jeg har møtt ei og savner. Forstår du er lit skeptisk men du vil merke det vil fungere om du prøver. jeg har kun hatt fine opplevelser med treff. Bruk lit til på chat først og helst flere ganger og bli lit kjent. Hadde du bodd nær her så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #16 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Friends with benefits Anonymkode: 21ed7...3e9 feliek54 skrev (2 timer siden): jeg har vel møtt en del damer men ikke mer en 10 for kos og sex. de aller fleste hjemme hos de men også ute. Bare pratet en del på chat først for å vite om vi begge ønsker det samme. jeg liker bare det normale og viktig å gi kos for min nytelse. har vert noen ONS og noen som ble mer fast. Ei i over 1 år. av diverse grunder ble det slutt. Er dessverre noen år siden jeg har møtt ei og savner. Forstår du er lit skeptisk men du vil merke det vil fungere om du prøver. jeg har kun hatt fine opplevelser med treff. Bruk lit til på chat først og helst flere ganger og bli lit kjent. Hadde du bodd nær her så... aha. skjønte ikke formuleringen Anonymkode: b0c83...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #17 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (22 timer siden): De jeg kjenner til som gjør slik som deg - og gjennomfører det har en ting til felles. De har vært utsatt for gjentagende seksuelt misbruk som barn. Anonymkode: 493d8...fb3 Jeg var i et sunt forhold i 10 år og har aldri blitt seksuelt misbrukt. Men oppsøker tidvist dette selv, gjorde det nå i helgen. Og det føltes jo litt dritt ut etterpå. Men når man har høy sexlyst og går måned etter måned uten sex kommer det alltid et tidspunkt der jeg ikke takler mer og bare må ut å finne meg en fyr. Tror ikke alltid det skyldes alvorlig fortid og diagnoser men rett og slett dyp ensomhet. Er begrenset hvor mye en kvinne kan nyte eget selskap over lang tid uten nærhet fra en mann. Anonymkode: d5b00...8b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #18 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg var i et sunt forhold i 10 år og har aldri blitt seksuelt misbrukt. Men oppsøker tidvist dette selv, gjorde det nå i helgen. Og det føltes jo litt dritt ut etterpå. Men når man har høy sexlyst og går måned etter måned uten sex kommer det alltid et tidspunkt der jeg ikke takler mer og bare må ut å finne meg en fyr. Tror ikke alltid det skyldes alvorlig fortid og diagnoser men rett og slett dyp ensomhet. Er begrenset hvor mye en kvinne kan nyte eget selskap over lang tid uten nærhet fra en mann. Anonymkode: d5b00...8b0 Men hvorfor må du gjøre så drastiske grep istede for å prøve en litt mer rolig tilnærming? Må jo være mulig å finne en grei mann, bli litt kjennt, kanskje ha en fast en? Jeg er selv ensom og har ikke hatt sex på laaang tid. Bruker å tenke i drastiske baner, men tror ikke det er noe bra å akte på det. Anonymkode: 43ba5...0e7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #19 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men hvorfor må du gjøre så drastiske grep istede for å prøve en litt mer rolig tilnærming? Må jo være mulig å finne en grei mann, bli litt kjennt, kanskje ha en fast en? Jeg er selv ensom og har ikke hatt sex på laaang tid. Bruker å tenke i drastiske baner, men tror ikke det er noe bra å akte på det. Anonymkode: 43ba5...0e7 Har blitt bedre med årene ser jeg, men fremdeles blir jeg tidvist desperat etter å «få det ut» og møte behov. Vibrator hjelper null. Relasjonene mine etter bruddet ender alltid med at jeg blir såret fordi de ikke gjengjelder følelser eller de blir såret fordi jeg ikke gjengjelder deres følelser. Så har gitt opp at en jeg er glad i er glad i meg også. Fikk meldinger fra flere menn i helgen som har følelser for meg og burde kanskje gått for en av de for da hadde jeg våknet i en armkrok fremfor å følt meg brukt som jeg gjør nå. Men til gjengjeld vet jeg det blir som det alltid blir, de spør om når vi kan treffes igjen og blir lei seg når jeg ikke er interessert i mer og jeg vil ikke såre eller utnytte. Jeg er mindre kynisk enn menn, ser ikke på menn som objekter jeg vil bruke for egen nytelse. Anonymkode: d5b00...8b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 5. februar #20 Del Skrevet 5. februar Tråden er ryddet for brukerdebatt og kontaktannonse. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå