Gjest Alea Skrevet 7. mars 2006 #1 Skrevet 7. mars 2006 Hva planlegger dere? Selv har jeg tenkt mye på å holde tale tidligere, men føler samtidig at det kan bli nok annet den dagen.. sånn sett er jo en sang safere.. Samtidig går jeg med tanker om å finne på noe helt annet, eventuelt ved siden av en sang. For eksempel innslag av musikk, noe innen lysbilder/powerpoint etc. Noe som kunne overraske og glede min tilkommende mann, og være en personlig hilsen fra meg til ham. Men jeg vet hva og hvordan, og om jeg i det hele tatt rekker det. Er det noen som har noen lure og gode ideer?!
Floja Felíz Skrevet 7. mars 2006 #2 Skrevet 7. mars 2006 Jeg har slått fra meg å lage sang, får ikke til å rime og samtidig få sagt det jeg vil si med nok troverdighet. Blir fort litt tvangsrim på en måte... Jeg tenker som du, og skal holde en liten tale mens jeg viser noen bilder av ham og oss i bakgrunnen. Blir litt mer humoristisk og underholdende da tror jeg, og virkelig en personlig ting fra meg til ham. Håper bare jeg får det til..
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #3 Skrevet 7. mars 2006 Hvis dere har en sag som er bare deres, eller som du vet mannen liker så kunne det jo vært en idè å få noen til å fremføre denne som en overraskelse til brudgommen. Enten i kirken eller senere.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 7. mars 2006 #4 Skrevet 7. mars 2006 Gjentar det jeg skrev under "Sang til brudgommen". For min del er bare tale aktuelt, men vet ikke om det blir det, for er redd for at det blir veldig platt.. Og når det gjelder takkingen av den og den tror jeg jeg vil føle meg litt som en konfirmant.. men deter meg, da
Gjest lillelou Skrevet 7. mars 2006 #6 Skrevet 7. mars 2006 Jeg TROR jeg skal holde tale,eller så skal jeg synge.
Gjest Alea Skrevet 7. mars 2006 #7 Skrevet 7. mars 2006 (endret) skal holde en liten tale mens jeg viser noen bilder av ham og oss i bakgrunnen. Blir litt mer humoristisk og underholdende da tror jeg, og virkelig en personlig ting fra meg til ham. Håper bare jeg får det til.. ← Akkurat noe slikt jeg har sett for meg og ønsker å gjøre, om jeg bare våger.. Eneste jeg er redd for er at jeg skal bli veldig nervøs, siden det jo er bryllupsdagen vår. Men har egentlig tenkt mye på at det kanskje er nettopp derfor jeg bør prøve å få til en liten tale med en personlig vri, den dagen kommer liksom ikke igjen! Jeg har nemlig veldig lyst til å si noen ord, istedet for å ta det i en sang.. Hvordan tenker du (eller andre) å legge opp opplegget? (Feks rent teknisk, bruke prosjektor eller? Ikke så inne på sånt.. ). Endret 7. mars 2006 av Alea
Floja Felíz Skrevet 7. mars 2006 #8 Skrevet 7. mars 2006 Jeg tror også at jeg blir veldig nervøs, men det er jo et bryllup, og jeg tenker at det er en del av sjarmen. Tror ikke det er mange som klarer å holde maska 100% i en slik situasjon. Jeg skal forhøre meg litt med venner som vet mer om dette enn meg, men jeg tror at det skal være greit å få til å lage lysbilder.
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #9 Skrevet 7. mars 2006 Jeg skal ha tale istedenfor sang.. Klarer ikke lage sang Og føler tale blir mer personlig, selv om jeg kommer til å
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #10 Skrevet 7. mars 2006 Jeg tror også at jeg blir veldig nervøs, men det er jo et bryllup, og jeg tenker at det er en del av sjarmen. Tror ikke det er mange som klarer å holde maska 100% i en slik situasjon. Jeg skal forhøre meg litt med venner som vet mer om dette enn meg, men jeg tror at det skal være greit å få til å lage lysbilder. ← Wow, en kjempeide! Men hvordan gjør man det..?
Jettes Skrevet 7. mars 2006 #11 Skrevet 7. mars 2006 Syntest også det hørtes kjempe fint ut,men hvordan gå frem?
Gjest Wasabi Skrevet 7. mars 2006 #12 Skrevet 7. mars 2006 Jeg angrer hvertfall bittert på at jeg ikke sa noen ord. Jeg styrte så mye med bryllupet vårt og var for nervøs til å tenke på en tale på forhånd, men angrer på at jeg ikke bare sa noen få gjerne uplanlagte ord. F.eks etter hans tale (som jeg visste kom) hadde det holdt med en takk, e-oret (!) og en klem! Uansett hva man gjør skal det føles riktig og uansett så tror jeg brudgommen blir kjempeglad!
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #13 Skrevet 7. mars 2006 Var i bryllup hos ei venninne og der hadde de sammen laget en liten introsak i powerpoint, der det kom en masse bilder automatisk, samtidig som noen spilte i bakgrunnen. Var utrolig koselig...
Gjest camillo Skrevet 7. mars 2006 #14 Skrevet 7. mars 2006 Det kuleste jeg husker er da bruden danset og sang (lagde egen tekst til kjent, rocka melodi med nok danserytme) til brudgommen. Solo på verset, og alle jentene i kor på refrenget!
Gjest Alea Skrevet 8. mars 2006 #15 Skrevet 8. mars 2006 Jeg angrer hvertfall bittert på at jeg ikke sa noen ord. Jeg styrte så mye med bryllupet vårt og var for nervøs til å tenke på en tale på forhånd, men angrer på at jeg ikke bare sa noen få gjerne uplanlagte ord. F.eks etter hans tale (som jeg visste kom) hadde det holdt med en takk, e-oret (!) og en klem! Uansett hva man gjør skal det føles riktig og uansett så tror jeg brudgommen blir kjempeglad! ← Takk for godt innspill! Det med å si noen få uplanlagte ord hadde egentlig vært en super ide, fordi jeg da ikke hadde behøvd å planlegge en lang tale. Det er jeg nok uansett for nervøs til den dagen.. Men kanskje reise meg opp og si noe, som en respons på hans tale, det hadde jeg vel våget.. Og så får jeg tenke litt mer på om jeg eventuelt skal planlegge noe med bilder og event musikk? Du får gi meg en lyd om du har noen gode innspill der, Wasabi, tenker du sikkert kan en del om sånt!
Gjest Gjest_Bruden_* Skrevet 11. mars 2006 #16 Skrevet 11. mars 2006 Jeg skal synge i kirken til min kommende mann, før jeg går opp gulvet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå