Gå til innhold

Hvordan spørre en fyr om han vil ligge med meg? Menn, hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en fyr på SATS som har tittet en del på meg. Får inntrykk av at han synes jeg er attraktiv. Kunne gjerne tenkt meg å ligge med han. Hvordan kan jeg gå frem? Forstår selvsagt at han kanskje ikke er interessert, evt har dame osv. Allikevel er det jo mange menn som kunne tenkt seg et ligg (eller flere), så det er jo mulig han har lyst.

Noen tips? Hvordan ville du at en dame skulle tilnærmet seg, dersom du tenkte at det var aktuelt?

Anonymkode: f397d...add

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen tips? Hvordan ville du at en dame skulle tilnærmet seg, dersom du tenkte at det var aktuelt?

Har du lyst å ligge med meg? 

Anonymkode: 7c974...3e3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er en fyr på SATS som har tittet en del på meg. Får inntrykk av at han synes jeg er attraktiv. Kunne gjerne tenkt meg å ligge med han. Hvordan kan jeg gå frem? Forstår selvsagt at han kanskje ikke er interessert, evt har dame osv. Allikevel er det jo mange menn som kunne tenkt seg et ligg (eller flere), så det er jo mulig han har lyst.

Er det kun sex, eller kunne du tenkt deg noe mer? Om det bare er sex så er vel det beste å finne ut om han er på tinder eller en annen app. hva om han kunne tenkt seg noe seriøst?

Anonymkode: bc52f...45c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det kun sex, eller kunne du tenkt deg noe mer? Om det bare er sex så er vel det beste å finne ut om han er på tinder eller en annen app. hva om han kunne tenkt seg noe seriøst?

Anonymkode: bc52f...45c

Kun sex. Det er i allefall det jeg ser for meg, men sånt kan man jo selvsagt ikke vite 100%. Jeg er ikke ute etter en lang bli kjent-fase hvertfall😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Neste gang han kikker kikker du tilbake og gir ham et strålende smil. Forhåpentligvis tar han hintet og kommer bort, hvis ikke kan du gjøre en diskret 'kom hit' bevegelse med en finger eller gå bort til ham selv. Å spørre om sex på direkten er kanskje litt drøyt men du kan godt spørre om dere skal ta en kaffe og en prat. Det er selvfølgelig bare en unnskyldning for å vise interesse og få i gang praten. Si du har lagt merke til at han ser på deg og at du føler deg litt smigret. Spør om han er singel tidlig i samtalen.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
blaffen skrev (8 minutter siden):

Neste gang han kikker kikker du tilbake og gir ham et strålende smil. Forhåpentligvis tar han hintet og kommer bort, hvis ikke kan du gjøre en diskret 'kom hit' bevegelse med en finger eller gå bort til ham selv. Å spørre om sex på direkten er kanskje litt drøyt men du kan godt spørre om dere skal ta en kaffe og en prat. Det er selvfølgelig bare en unnskyldning for å vise interesse og få i gang praten. Si du har lagt merke til at han ser på deg og at du føler deg litt smigret. Spør om han er singel tidlig i samtalen.

Takk! Noe sånt hørtes lurt ut. Må bare "kvinne meg opp" til å tørre dette. Har aldri ønsket kontakt med noen av kun én hensikt😅

AnonymBruker
Skrevet

Gå bort til ham og si hei. Prat med ham og hvis alt klikker spør om han vil ta en kopp kaffe.

Anonymkode: 54f07...f74

AnonymBruker
Skrevet

ts jeg er i samme situasjon som deg. Men vi ( crushet jeg har på gymmen) har begynt å prate sammen hver gang vi møtes på trening nå. Står ofte å prater lenge. Neste uke setter jeg inn nådestøtet, så får vi se hvordan det går. Synes du skal gjøre det samme. Begynn med å smil, så begynner du å si hei når du ser han også tar du det derfra. 

Anonymkode: 4dc47...247

Skrevet

Jeg skal si det samme som jeg ville om rollene var omvendt, fordi det gjelder her også: La være! Dere er der for å trene! 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

ts jeg er i samme situasjon som deg. Men vi ( crushet jeg har på gymmen) har begynt å prate sammen hver gang vi møtes på trening nå. Står ofte å prater lenge. Neste uke setter jeg inn nådestøtet, så får vi se hvordan det går. Synes du skal gjøre det samme. Begynn med å smil, så begynner du å si hei når du ser han også tar du det derfra. 

Dette er måten. Nærme seg hverandre, bli kjent, kan også ta på folk på uskyldige måter, en hånd på armen osv. Ikke bare for å vise interesse, men også å vekke interesse over tid!

Helt sprøtt hvordan mange nå mener man nærmest bare skal gå bort og spørre om man vil ligge eller ikke og svaret man får er fasit. Bruk litt tid og energi, og vipps har man laget spenning. Større mulighet både for å få interesse og ikke minst bra sex når det først skjer. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Spør på en sånn passe klønete måte? ;)

Endret av -jk-
AnonymBruker
Skrevet
Bippeti skrev (Akkurat nå):

Dette er måten. Nærme seg hverandre, bli kjent, kan også ta på folk på uskyldige måter, en hånd på armen osv. Ikke bare for å vise interesse, men også å vekke interesse over tid!

Helt sprøtt hvordan mange nå mener man nærmest bare skal gå bort og spørre om man vil ligge eller ikke og svaret man får er fasit. Bruk litt tid og energi, og vipps har man laget spenning. Større mulighet både for å få interesse og ikke minst bra sex når det først skjer. 

Absolutt. Jeg har også begynt å gi han en klem når jeg ser han nå. Først smil, så hei, så litt prating og enda mer prating og nå klemmer vi. Jeg tror menn er litt redd for å være for frempå i alle fall på et treningssenter, så kanskje vi damer må vise litt mer interesse. Viktig å lese responsen også da, selv om man er dame skal man ikke være for pågående. Men merker at han liker at jeg gir han klem, siste gangen holdt jeg litt lenger ned på ryggen hans en vanlig…håper han merka det🤭

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du bør gå for blikk-kontakt slik at han blir oppmerksom på interessen din. Deretter går du bort til han og spør om han er singel og om han har lyst til å ta en kaffe med deg etter trening. Så tar du det derifra. 

Og så glider du igjen dåsa og holder deg unna om han er i et forhold... Den veien er det ikke verdt å gå på.

Anonymkode: 5d098...4bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (16 minutter siden):

Jeg skal si det samme som jeg ville om rollene var omvendt, fordi det gjelder her også: La være! Dere er der for å trene! 

Hvorfor skal du bestemme hvor folk skal få lov til å sjekke opp folk og ikke?

Anonymkode: d4dcc...f76

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når man spør om råd, bør man tåle å høre alle råd. Også de som er i mot å plukke opp på steder hvor de er for å trene. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
SlemUlv skrev (7 minutter siden):

Når man spør om råd, bør man tåle å høre alle råd. Også de som er i mot å plukke opp på steder hvor de er for å trene. 

Nå vil vel de fleste menn IKKE ta det ille opp å oppleve seksuell interesse fra damer. Faktisk kan et håp om å dra mer damer være en av grunnene til at gutter og menn trener, kanskje en av de viktigste grunnene.....Og på et treningssenter har jo begge parter rikelig anledning til å "vurdere varene" før man ender i senga. I motsetning til i fylla på byen, eller på Tinder (bilder som ikke HELT speiler virkeligheten)

• Liker 1
Skrevet
Resignert skrev (1 minutt siden):

Nå vil vel de fleste menn IKKE ta det ille opp å oppleve seksuell interesse fra damer. Faktisk kan et håp om å dra mer damer være en av grunnene til at gutter og menn trener, kanskje en av de viktigste grunnene.....Og på et treningssenter har jo begge parter rikelig anledning til å "vurdere varene" før man ender i senga. I motsetning til i fylla på byen, eller på Tinder (bilder som ikke HELT speiler virkeligheten)

Yes, det er meldingen vi vill sende til menn.. Tren, damer kommer til å ville ha sex med deg, bare fordi du titter litt.. *Sukk*

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvilke svar tror ville vært gitt her dersom TS var en mann?

Pipa ville nok ha fått en annen låt.

Anonymkode: ad14f...a66

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
SlemUlv skrev (22 minutter siden):

Yes, det er meldingen vi vill sende til menn.. Tren, damer kommer til å ville ha sex med deg, bare fordi du titter litt.. *Sukk*

Så du mener at gutter og menn som er veltrente og muskuløse, stiller helt likt med spinkle pingler og feite sofagriser i konkurransen om damene? Er du egentlig klar over ubalansen i  "markedet for uforpliktende sex"? Det er ikke spesielt mange gutter og menn som opplever å bli sjekket opp av kåte damer ...Mens damene klager over pågående gutter og menn.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (1 time siden):

slem ulv som prøver å cockblocke. TS, ikke spør direkte om sex, spør heller om nummeret eller noe sånt.

Anonymkode: 698e3...5a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...