AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Er det noen som har bedt om å få ny psykolog hos DPS? Har hatt 1 time med ny behandler. Den forrige som jeg fikk god hjelp av har sluttet. Jeg opplevde lite forståelse og respekt hos den nye. Jeg har problemer med å forsvare meg og går til DPS for å bearbeide årsakene til bla. dette. Klarte derfor ikke rette på psykologen når h*n ikke hørte på meg. Fikk beskjed om at jeg egentlig ikke trengte å være der. Psykologen skjulte seg bak mye smil og latter. Jeg opplevde situasjonen som skremmende men klarte hverken å si eller vise noe Tenker derfor at jeg bør be om ny behandler. Hvordan går man fram? Anonymkode: 58bda...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar Det enkleste er hvis du sier ifra til din nåværende behandler om at du ønsker det. Evt. kan du ringe til resepsjonen og be om hvem du kan henvende deg til for å formidle det. Anonymkode: 2c71f...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jomi Skrevet mandag kl 13:56 #3 Del Skrevet mandag kl 13:56 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det enkleste er hvis du sier ifra til din nåværende behandler om at du ønsker det. Evt. kan du ringe til resepsjonen og be om hvem du kan henvende deg til for å formidle det. Anonymkode: 2c71f...29d Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:47 #4 Del Skrevet mandag kl 14:47 Jomi skrev (50 minutter siden): Takk for svar Det var nylig en tråd om samme problemstilling. Vet ikke om du så den: Anonymkode: 65f22...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå