AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Blir det sånn at man tenker «vet aldri når det går galt», eller «man har aldri noen garanti for at flyreisen går bra»? Er det mange som tenker sånn etter å ha lest i avisene om flyulykker? Er folk flest uredde for å fly? Anonymkode: 53fe0...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar Ja, ville ikke det vært logisk? Særlig de som fra før er redde. Jeg selv er ikke redd for å fly, men kjenner at jeg oftere blir redd på fly. Etter at jeg fikk barn økte nok dødsangsten betraktelig. Men siden jeg ofte flyr med barna må jeg skjule redselen. Anonymkode: dc731...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar Nei, det tenker jeg ikke over. Faktisk litt motsatt. En flykrasj er jo alltid på nyhetene, så man har litt oversikt over hvor fantastisk sjeldent det faktisk er, med tanke på hvor mange flyvninger det er hver dag i verden. Hadde det vært like lite sikkert som en biltur, så ville det jo styrtet hundrevis av fly om dagen, men det gjør det ikke. Anonymkode: be0f4...67c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar Jeg blir ikke redd av å lese om flyulykker. Jeg leser langt oftere om bilulykker og påkjørsler, jeg er ikke redd for det heller. Anonymkode: 792d5...680 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar Ja har blitt mere redd for å fly.Unngår fly hvis det er mulig. Anonymkode: f2693...0c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Del Skrevet 2. februar Jeg er vel vitende om at bilturen mellom mitt hus og flyplassen er farligere enn flyturen, så nei, jeg er ikke spesielt redd for å fly. Anonymkode: 9efbe...8f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #7 Del Skrevet 2. februar Nei ikke i det hele tatt. Bil er det farligste fartøyet. Anonymkode: a5672...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #8 Del Skrevet 2. februar Var ikke redd for å fly før jeg fikk barn, men skrekken kom da ungen kom. Men å høre om ulykker på nyhetene påvirker det ikke. Anonymkode: c6519...1d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:33 #9 Del Skrevet mandag kl 06:33 Er mer redd for å sitte på i en bil eller gå i store folkemengder for å si det slik. Anonymkode: 0cc5b...929 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet mandag kl 06:41 #10 Del Skrevet mandag kl 06:41 Nei, ikke på generelt grunnlag. Men jeg må innrømme at jeg ble oppriktig overrasket over at et militærhelikopter kunne krasje med et rutefly under innflyging i USA, det høres utrolig amatør ut. Hadde dette skjedd på Gardermoen er det ikke utenkelig at jeg hadde blitt hakket mer nervøs for å fly i Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:39 #11 Del Skrevet mandag kl 07:39 Jeg blir mindre redd for å fly like etter en ulykke, fordi da vet jeg at alle er ekstremt skjerpet etterpå. Anonymkode: 9f76a...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet tirsdag kl 18:57 #12 Del Skrevet tirsdag kl 18:57 følger mye med alt som har med fly å gjøre, har vært fly interessert hele mitt liv. Eneste som bekymrer meg er kvalitet på pilot. dvs, hvordan de er formert. Enkelte skulle aldri fått lov til å bli pilot for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 00:23 #13 Del Skrevet onsdag kl 00:23 Nei. Mer redd for å ta store båter/ferjer Anonymkode: b9da2...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet onsdag kl 20:21 #14 Del Skrevet onsdag kl 20:21 Nei, jeg blir ikke det, blir heller ikke redd for å kjøre bil om jeg leser om bilulykker, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet onsdag kl 21:25 #15 Del Skrevet onsdag kl 21:25 Hjernen min vrir det til at det er tryggere å fly fordi det går såpass lang tid mellom hver flyulykke🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:48 #16 Del Skrevet onsdag kl 21:48 Kan noen finne ulykkesstatistikk frem til 2024? Her er det kun frem til 2019..... https://www.panish.law/aviation_accident_statistics.html Anonymkode: 1511b...5c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonne Skrevet torsdag kl 05:27 #17 Del Skrevet torsdag kl 05:27 Jeg har veldig flyskrekk men flyr uansett🙂 Må jo det for å komme meg rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå