Gå til innhold

Er det noen som er dyktige på hudpleie som kan hjelpe en stakkar med ørken-hud i nød?

skruf

Anbefalte innlegg

Jeg har sett det er mange dyktige med peiling på gode ansiktsprodukter her, og håper noen kan hjelpe meg med anbefaling til morgen og kveldsrutiner med produkter som hydrerer huden godt, og litt glød med på kjøpet hadde heller ikke skader :) Huden pr nå er ikke helt krise da de produktene jeg bruker er gode, men føler likevel at huden er litt stram og har enkelte partier som «flasser» på en måte (så de få gangene jeg sminker meg så er det vanskelig å få foundationen til å bli jevn). Har alltid hatt fuktfattig og sensitiv hud, men nå er det ekstra ille pga jeg går på cellegift. Bruker som sagt sjeldent sminke, så huden får definitivt puste, og jeg får i meg nok væske

Pr nå så bruker jeg en oljebasert rens morgen og kveld fra Dermalogica; morgenene så bruker jeg en dagkrem for tørr hud fra Zo scin, som jeg blander i noen dråper med olje fra La Mer. Før jeg legger meg så bruker jeg samme rens, men har da en annen krem fra Zo scin som er fetere/gir mere fukt. Disse ble jeg anbefalt på hudpleiesalong. Jeg spurte om de hadde et serum som jeg kunne bruke mellom rens og krem, men der hadde de ikke. Fikk dog anbefalt en krem som gir plumping effekt til å bruke etter dagkremen.

Kan noen anbefale meg produkter som gir godt med fukt/ei rutine morgen og kveld? Helst ikke typ ei rutine med 10 trinn (der er litt tiltak) …..og gjerne produkter som ikke er like dyre som Zo scin eller La Mer. (og pga kreft så må det ikke inneholde hormoner)

Er ikke plaget med acne/uren hud, ei heller rødhet eller noe særlig med rynker.

Krysser fingrene for gode anbefalinger 🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...