tio Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Når jeg krøller håret mitt med rettetang så sklir krøllene ut etter et par timer, veldig irriterende. Jeg har medium lang bob-frisyre, bruker varmebeskyttelse og skum i håret før jeg føner og krøller, bruker også hårspray når det er ferdig, men får det altså ikke til å sitte. Kan legge til at jeg har ganske tynt og bølgete hår. Noen som har gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet torsdag kl 20:34 Forfatter #2 Del Skrevet torsdag kl 20:34 Ingen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:30 #3 Del Skrevet torsdag kl 23:30 Sliter med det samme, men krøllene holder bedre om håret ikke er nyvasket. Anonymkode: ff74f...f09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet torsdag kl 23:44 #4 Del Skrevet torsdag kl 23:44 Man må lage krøller med ruller eller krølltang og bruke hårskum føre. Bølger eller det de kaller krøller i dag holder jo ikke. Lager du skikkelige krøller og bruker stivelse vil de holde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet fredag kl 09:45 #5 Del Skrevet fredag kl 09:45 Bruk et skum med ekstra fast hold, f.eks. Joico Joiwhip Firm Hold Design Foam. Du kan også spraye hver seksjon lett med hårspray før du krøller den. Det kan også hjelpe å "støtte" den krøllede seksjonen noen sekunder med hånden til den er avkjølt, slik at den ikke strekkes ut mens den ennå er varm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå