Gå til innhold

Mann med orgasmer uten sprut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

M52. Jeg kan noen ganger få en eller to orgasmer uten å sprute. Kuken står og jeg kan fortsette samleiet til damens store glede. Jeg kommer med sprut som vanlig til slutt. Noen andre menn som har det sånn, eller damer som vet av menn som har det?

Anonymkode: 36f93...c02

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør du noe spesielt for å få til dette? Jeg klarer det motsatte, nemlig å få sprut uten orgasme (ruined orgasm). Nå er dette uansett ikke noe problem hos oss da kona kommer lett og jeg klarer å holde igjen slik at hun er fornøyd før jeg kommer.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

M52. Jeg kan noen ganger få en eller to orgasmer uten å sprute. Kuken står og jeg kan fortsette samleiet til damens store glede. Jeg kommer med sprut som vanlig til slutt. Noen andre menn som har det sånn, eller damer som vet av menn som har det?

Jeg er også mann i midten av 50 åra. Etter at jeg tok prostata-operasjon får jeg like lett orgasme, men spruten har blitt helt borte.

Anonymkode: c88d0...194

AnonymBruker
Skrevet

Spruter alltid under orgasme. Og jeg mener spruter, overalt... 

Anonymkode: cb31a...3b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Av og til ja. Skjer også det motsatte av og til, at jeg spruter uten å kjenne noe i det hele tatt.

Skjedd siden midten av tyveårene.

Anonymkode: b1670...6fc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Orgasme og ejakulasjon er to uavhengige «reaksjoner» selv om de ofte kommer samtidig. Klarer en å få orgasme uten ejakulasjon, kan en som regel få flere orgasmer. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 15.43):

Endret av Rop6996
Feil skriving
Skrevet (endret)

.....

Endret av Rop6996
Feil skriving
AnonymBruker
Skrevet
Tent skrev (1 time siden):

Orgasme og ejakulasjon er to uavhengige «reaksjoner» selv om de ofte kommer samtidig. Klarer en å få orgasme uten ejakulasjon, kan en som regel få flere orgasmer. 

Overrasket over at flere åpenbart ikke vet dette😅

Anonymkode: f6763...a04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan være såkalt retrograd ejakulasjon, der sæden av fysiologiske grunner tømmes i urinblæren istedenfor å finne veien ut. Helt ufarlig, men kan skyldes kirurgiske inngrep, medisiner eller bare medfødte fysiologiske særegenheter hos den enkelte.   

Anonymkode: d8491...3d7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ser at det er flere alternative erfaringer ute og går. Erfaringen min er hvertfall at denne evnen settes stor pris på hos damene. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...