AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Skrevet 2. februar Jeg er lykkelig gift med en fantastisk mann. Vi er veldig glade i hverandre og har sammen skapt noen fine barn sammen. Men, han er ikke den største kjærligheten i livet mitt. Det gjør meg ikke noe, men jeg lurer på om det er tilfellet med flere? Er dette kanskje ikke så unormalt som jeg føler? Anonymkode: 4d4f1...7b2 4
SPOCA Skrevet 2. februar #2 Skrevet 2. februar For meg er det uaktuelt å være gift og sammen med den som ikke er den største kjærligheten i mitt liv. 4
Trek Skrevet 2. februar #3 Skrevet 2. februar Sikkert flere som er fornøyd med det, er jo mange som ikke går selv om de er i dårlige ekteskap så hvorfor skulle det ikke være enda fler som blir i helt ok medium ekteskap. Jeg for min del kunne ikke tenke meg å være sammen med noen jeg ikke følte var den rette. Hele opplegget med «du får duge» er helt fjern for meg. 5
Teoretisk sett Skrevet 2. februar #4 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er lykkelig gift med en fantastisk mann. Vi er veldig glade i hverandre og har sammen skapt noen fine barn sammen. Men, han er ikke den største kjærligheten i livet mitt. Det gjør meg ikke noe, men jeg lurer på om det er tilfellet med flere? Er dette kanskje ikke så unormalt som jeg føler? Anonymkode: 4d4f1...7b2 Du er heldig. Det er dessverre mange som ikke får erfare lykkelig gift fordi den største kjærligheten kom og gikk og siden var ingen riktig gode nok. Så er det mange som ikke forstår at kjærlighet kan vissne litt innimellom, men også gro seg sterkere og sterkere 1 7
Irak Skrevet 2. februar #5 Skrevet 2. februar Kjærlighet er vakkert. Den kan bygges sten for sten, eller den kan komme helt uforberedt på deg. Det er ingen fasit på det. 10
AnonymBruker Skrevet 2. februar #6 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er lykkelig gift med en fantastisk mann. Vi er veldig glade i hverandre og har sammen skapt noen fine barn sammen. Men, han er ikke den største kjærligheten i livet mitt. Det gjør meg ikke noe, men jeg lurer på om det er tilfellet med flere? Er dette kanskje ikke så unormalt som jeg føler? Anonymkode: 4d4f1...7b2 Det er et godt alternativ, og i alle tilfeller bedre enn å være alene i livet. Anonymkode: 827d0...a31 4 1
Gjest Cartman Skrevet 2. februar #7 Skrevet 2. februar Det er ikke alltid man er helt i kontakt med sine følelser.
AnonymBruker Skrevet 2. februar #8 Skrevet 2. februar Irak skrev (10 minutter siden): Kjærlighet er vakkert. Den kan bygges sten for sten, eller den kan komme helt uforberedt på deg. Det er ingen fasit på det. Fint sagt, og til hjelp for meg i min relasjon. Jeg prøver nettopp dette, at kjæresten min og jeg skal bygge forholdet vårt sten for sten. Den kjærligheten som tidligere har blitt kasta på meg, har avtatt også ganske fort. Da er det bedre om det går andre veien, at man sammen skal bli sterkere og sterkere. Er ikke sikker på om vi får det til enda, da det er noen viktige behov som ikke møtes enda, men jeg håper❤️ Anonymkode: 06e58...475
Irak Skrevet 2. februar #9 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fint sagt, og til hjelp for meg i min relasjon. Jeg prøver nettopp dette, at kjæresten min og jeg skal bygge forholdet vårt sten for sten. Den kjærligheten som tidligere har blitt kasta på meg, har avtatt også ganske fort. Da er det bedre om det går andre veien, at man sammen skal bli sterkere og sterkere. Er ikke sikker på om vi får det til enda, da det er noen viktige behov som ikke møtes enda, men jeg håper❤️ Anonymkode: 06e58...475 Tusen hjertelig takk 💕 Håper det ordner seg til det beste for dere. Viktigste er at dere vil og ønsker det beste for hverandre. Det er det beste utgangspunktet 💕 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar #10 Skrevet 2. februar Irak skrev (9 minutter siden): Tusen hjertelig takk 💕 Håper det ordner seg til det beste for dere. Viktigste er at dere vil og ønsker det beste for hverandre. Det er det beste utgangspunktet 💕 Tusen takk❤️ Vi vil uten tvil det beste for hverandre, men vi er så ulike, tenker og kommuniserer så forskjellig, så det er vanskelig å snakke sammen om de viktige temaene. Vi får se hva vi får til på lengre sikt, uansett tenker jeg at alle forhold må jobbes med😊 Anonymkode: 06e58...475
AnonymBruker Skrevet 2. februar #11 Skrevet 2. februar Teoretisk sett skrev (43 minutter siden): Du er heldig. Det er dessverre mange som ikke får erfare lykkelig gift fordi den største kjærligheten kom og gikk og siden var ingen riktig gode nok... Hvis en kjærlighet kom og gikk, så var den åpenbart ikke "den største". Anonymkode: 9e13f...bba 2
Irak Skrevet 2. februar #12 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvis en kjærlighet kom og gikk, så var den åpenbart ikke "den største". Anonymkode: 9e13f...bba Veldig godt poeng 👌Så trenger man å utvikle seg sammen for at det kan bli bra.
Teoretisk sett Skrevet 2. februar #13 Skrevet 2. februar Kan det finnes et scenario der TS ektefelle har giftet seg med sin største kjærlighet? Litt flåsete å si men kanskje flere skulle reflektere litt over dette: Den største kjærligheten er den du har. 1 1
Uanonym bruker Skrevet 2. februar #14 Skrevet 2. februar Hva kjærligheten "må" være i ditt liv, er det jo bare du som kan vite. I mitt liv er det i utgangspunktet den store kjærligheten eller ingen - er ikke redd for å være alene og er ikke sånn at jeg må ha en partner for en hver pris. Men folk er forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 2. februar #15 Skrevet 2. februar Mannen min er langt fra perfekt, men han er den største kjærligheten for meg. Har hatt andre kjærligheter, men ingen som stakk så dypt som kjærligheten jeg har for mannen min. Jeg ville heller vært alene enn å tatt til takke på en eller annen måte. Men man er sikkert forskjellige. Anonymkode: 3cc57...526 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #16 Skrevet 2. februar Nei, barna er den største kjærligheten i livet. Anonymkode: f891d...a94 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar #17 Skrevet 2. februar Jeg er sammen med min største kjærlighet. Men tok meg 40 år, en skilsmisse og en unge å innse hva ekte dyp kjærlighet var. Anonymkode: 6e79d...dd2 1
BaconPotet Skrevet 2. februar #18 Skrevet 2. februar Vil heller være singel resten av livet enn å gifte meg med "en som er helt ok god nok". 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #19 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er lykkelig gift med en fantastisk mann. Vi er veldig glade i hverandre og har sammen skapt noen fine barn sammen. Men, han er ikke den største kjærligheten i livet mitt. Det gjør meg ikke noe, men jeg lurer på om det er tilfellet med flere? Er dette kanskje ikke så unormalt som jeg føler? Anonymkode: 4d4f1...7b2 Kjærlighet kommer og går, og folk definerer kjærligheten litt ulikt, føler jeg. Jeg tenker at hvis mannen din er din beste venn og dere har det fint sammen og dere klarer å lage en god og trygg familieramme for deres barn, da er dere på rett vei. Hvis dere også for det meste klarer å tilfredsstille hverandres behov for nærhet, oppmerksomhet og sex, kan dette fungere helt supert for alle parter selv om man ikke føler den dype og altoppslukende kjærligheten som mange er så opptatt av. Anonymkode: 83dfe...675 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #20 Skrevet 2. februar Jeg er ikke redd for å være alene, og har vært singel i 11 år før nåværende samboer. Var singel helt med vilje, fordi jeg er kompromissløs når det kommer til livspartner, da er det kun kjærlighet som gjelder. Hadde aldri funnet på å ta til takke. Det er en stor skrekk å oppdage at partner hadde tatt til takke med meg. For et svik. Anonymkode: a017f...e24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå