Ingrid24 Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei! Vil bare dele en solskinnshistorie med dere! Jeg sluttet på p-pillene oktober 2022, og jeg og samboeren min prøvde aktivt i ett år uten hell. Vi tok da en utredning av begge for å finne ut om det var noe som ikke stemte og det var det. Samboeren hadde veldig dårlig sædkvalitet og de sa vi måtte trenge hjelp. Som ville vært ifv/csi. Veldig kjedelig ved skjede og jeg kjente meg ikke klar for den prosessen og la det hele på hylla til vi var klare. Vi har jo fortsatt god tid. MEN. Jeg syns jeg hadde veldig rar mensen denne måneden, altså jeg begynner alltid og spotte 4-5 dager før mensen også kommer den for fullt. Jeg begynte og spotte 5 dagen før mensen denne gang også, og spottet i 9 dager uten at mensen aldri kom ordentlig i gang. Så jeg bestemte meg for og ta en test bare for å utelukke graviditet. Og den var positiv!! Er fortsatt helt i sjokk og tror det ikke selv, dette er et mirakel. Var hos legen på fredag og tok test der + hcg og hcg var på over 9000 så det er jo bra!! Vet ikke hva jeg skal tro lenger, er helt sykt syntes jeg! Aldri fått en positiv test før Sitat 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg lurer oppriktig på hva din tanke bak å poste dette er? Anonymkode: 7a882...443 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Gratulerer med positiv test, og håper alt vil gå vel 👏🏼💚 Krysser fingrene for deg 💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg lurer oppriktig på hva din tanke bak å poste dette er? Anonymkode: 7a882...443 Hun er vel glad, da, og vil dele gleden med noen. Jeg var i alle fall så glad da jeg ble gravid etter lang tids prøving at jeg nesten holdt på å sprekke av glede (lignende historie som TS). Ville bare stå på en topp og rope det ut til alle. Gratulerer med graviditeten! 💕 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Ja vel..? Anonymkode: 21002...9fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Gratulerer så mye❤️ Bare se bort ifra de negative kommentarene. Her inne er det viktig å dele gode historier og være glade på andres vegne. Lykke til!😍 Anonymkode: 799c6...283 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Gratulerer! 🥰 Slike historier trenger vi. Jeg og min samboer har også forsøkt i ett år akkurat. Ingenting galt med noen av oss. Masse positive tester, men mister bare om og om igjen. Det er lett å miste håpet når det går så lang tid. Så dette var en fin påminnelse. Godt å høre at det ordnet seg for deg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Det er det vel strengt tatt bare du som bryr deg om 🙄 Anonymkode: 14945...a2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingrid24 Skrevet 2 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 2 timer siden Beklager hvis jeg trokket noen på tærne her.. ville bare dele at det faktisk er håp!! Vi fikk bedskjed av legen at det var lite sannsynlig og klare det naturlig, og når det da går naturlig så ville jeg gi en oppmuntring til de som er i samme situasjon. Det finne ALLTID håp! Jeg fant dette ut på mandag, og er allerede i uke 7🤞🏼 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Ingrid24 skrev (5 minutter siden): Beklager hvis jeg trokket noen på tærne her.. ville bare dele at det faktisk er håp!! Vi fikk bedskjed av legen at det var lite sannsynlig og klare det naturlig, og når det da går naturlig så ville jeg gi en oppmuntring til de som er i samme situasjon. Det finne ALLTID håp! Jeg fant dette ut på mandag, og er allerede i uke 7🤞🏼 Hvis det ikke er rom for positive historier, er det noe galt med forumet. Gratulerer så mye! 💕 Anonymkode: f233f...a11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Ingrid24 skrev (51 minutter siden): Beklager hvis jeg trokket noen på tærne her.. ville bare dele at det faktisk er håp!! Vi fikk bedskjed av legen at det var lite sannsynlig og klare det naturlig, og når det da går naturlig så ville jeg gi en oppmuntring til de som er i samme situasjon. Det finne ALLTID håp! Jeg fant dette ut på mandag, og er allerede i uke 7🤞🏼 Du tråkker ingen på tærne av å dele en sånn nyhet 🥰 Det er bare noen som sliter med seg selv, og må finne noen å ta det utover 💔 Dessverre ble du en av dem idag, men håper du ser at vi er flere her som er glade på dine vegne, så håper du ikke tar det til deg, og alltid flott når noen deler håp og gode nyheter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Jeg fikk dessverre aldri barn. Men likevel gleder jeg meg oppriktig på din og din manns vegne, Ts! 🥰 Det er så viktig å også dele gleder i livet! Spesielt viktig er det i tider med mye usikkerhet og vanskeligheter. Da trenger vi mer fokus på at også positive ting skjer hele tiden. Jeg ønsker deg og far og barnet i magen all lykke til videre! ❤️ Anonymkode: f9ea2...352 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå