AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har jobbet ekstremt mye i januar. Har 90 overtidstimer denne mnd.. Jeg er mao sliten og lei. Men har noen arbeidsoppgaver som MÅ gjennomføres denne helgen, en jobb som tar kanskje fem timer. Helgen har blitt helt ødelagt pga dette. Istedet for å bare gjøre det går jeg og gruer meg, utsetter og gjør ingenting. I går satt jeg på jobb i tre timer og løste alle andre oppgaver enn det som hastet. Idag har jeg sittet foran PC’en i to timer og scrollet på mobilen.. jeg kommer bare ikke i gang. Hodet er som bomull. Vær så snill; gi meg dine best tips for å bare ta seg sammen og komme igang Har forsøkt å hente kaffe, mat osv, men hjelper ikke. Anonymkode: 45178...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Prøv å ta en pause ved å gå deg en liten tur 💯 Anonymkode: 546bd...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyp pust Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Driver du din egen bedrift? Du må bare prioritere oppgavene, og legge bort de som ikke haster. Anonymkode: b3fe7...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #5 Del Skrevet 25 minutter siden Høres ut som du virkelig burde roe ned på jobb før du møter en skikkelig smell, og kanskje har du allerede noen vage symptomer på at du har møtt veggen. Du jobber jo alt for mye. Anonymkode: a0473...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #6 Del Skrevet 18 minutter siden Dyp pust skrev (2 timer siden): Dette er det morsomste jeg har sett i dag, den må jeg lagre til senere. Anonymkode: 5f379...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå