AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Skrevet 2. februar Er det noen som har noen tanker om disse økte tollsatsene fra Trump vil påvirke indeksfond? Har endelig klart å spare en del i kron index global....bør sikkert bare sitte stille i båten. Men blir jo litt nervøs når Trump nå tar litt løs..... Hva tror dere? Anonymkode: 198fe...4f4
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er det noen som har noen tanker om disse økte tollsatsene fra Trump vil påvirke indeksfond? Har endelig klart å spare en del i kron index global....bør sikkert bare sitte stille i båten. Men blir jo litt nervøs når Trump nå tar litt løs..... Hva tror dere? Anonymkode: 198fe...4f4 Jeg ville ha vektet meg ned i aksjer og eventuelt vurdert å rotere porteføljen litt over til store, trauste utbytteselskap. Man trenger ikke nødvendigvis selge alt som har med AI og tech å gjøre, men jeg er overbevist om at det er et smart grep uavhengig av Trump. Personlig dropper jeg aksjer nå, snart vil cash være king. Gull er derimot noe jeg ville vektet meg litt opp i. Kryptovaluta vil følge Nasdaq ned, fordi det er en spekulativ boble. Nå blir mange irriterte og endog litt sinte, men tenk på det og send meg heller en imaginær takk senere. Priser du Nasdaq relativt til gull så er det ikke unormalt at det faller 80% mot gull. Bitcoin har jeg 90% fall relativt til gull som case, men det er bare meg, da. Vi må alle gjøre våre egne vurderinger. Anonymkode: ac97a...d02 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå