Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en mann som alltid holder avtaler og sånn men noen ganger så skjer det merkelige ting. F eks som at han plutselig bare sovner bort hele dagen. Også hører jeg ikke noe på mange timer etterpå. Noen som har opplevd lignende? Har noen kjærester som er slik? Kanskje dette må jeg forvente om jeg ønsker forhold?

Anonymkode: 3c3a3...9fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er mange sånne. Men exen min sa det, han har et liv og syns kvinner krever for mye om de ikke kan vente på svar når han driver med andre ting. 

Skal man egentlig kreve svar med en gang? 

Anonymkode: 33e54...6a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen mennesker gjør sånn. Synes det er veldig spesielt, med mindre man er pensjonist 

Anonymkode: d4ef4...87c

AnonymBruker
Skrevet

En som ikke er motivert nok til å holde avtaler mens dere dater blir nok et mareritt etter 3 år i forhold 

Anonymkode: 7da35...4d2

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dealbreaker. 

Anonymkode: 7bfa5...647

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min eks brukte det som unnskyldning hver gang han skulle unngå avtaler, eller når han hadde sex med andre damer. 

Anonymkode: 4bcd5...433

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er mange sånne. Men exen min sa det, han har et liv og syns kvinner krever for mye om de ikke kan vente på svar når han driver med andre ting. 

Skal man egentlig kreve svar med en gang? 

Anonymkode: 33e54...6a4

Må si meg enig med dette :) Hvis en mann hadde krevd svar av meg med en gang, så hadde det vært takk og farvel. Noen ganger så driver jeg med andre ting og sitter ikke på mobilen. Da kommer det svar etter en del timer. Er jeg på besøk hos en venninne f. eks, så legger jeg bort mobilen og snakker med henne :) 

Anonymkode: 7e76c...595

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Min eks brukte det som unnskyldning hver gang han skulle unngå avtaler, eller når han hadde sex med andre damer. 

Mens han var sammen med deg? Eller at dette skjedde i deres datingperiode også? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slår av alle varsler, bruker telefonen minst mulig. Da blir ikke alt svart, har varsel kun på SMS og ringing. Kanskje han fortrekker at du ringer?

Anonymkode: 43cd4...7f3

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer med min kjæreste og noen ganger med meg også. Vi er godt voksne da, og livet tar på :D Ville kanskje tenkt litt på livssituasjonen han er i, hvis han er ung, barnløs, frisk, normal jobb etc, så ville jeg kanskje synes det var litt rart.

Men hvis han er som min kjæreste , nærmer seg 50 år, har flere barn boende hjemme, en slitsom og til tider stressende jobb med en del sene kvelder og lange skift, så ville jeg tenkt det var ganske naturlig.

Kommer vel an på personlighetstype også, og søvnmønster. Finnes mange mennesker med søvnforstyrrelser som rett og slett sover når de kan, og ikke når andre synes det er normalt.

Håper du finner ut av det og at det ordner seg for dere!

Anonymkode: 11ab7...44b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

En som ikke er motivert nok til å holde avtaler mens dere dater blir nok et mareritt etter 3 år i forhold 

Anonymkode: 7da35...4d2

Han holder alltid avtaler. Lurt å lese hva som står fremfor å følge sin egen forutinntatthet. 
Ts, det plager deg at han har behov for litt ekstra søvn innimellom? Eller plager det deg at han ikke alltid er tilgjengelig for deg?

Anonymkode: 4340f...691

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han holder alltid avtaler. Lurt å lese hva som står fremfor å følge sin egen forutinntatthet. 
Ts, det plager deg at han har behov for litt ekstra søvn innimellom? Eller plager det deg at han ikke alltid er tilgjengelig for deg?

Det plager meg at jeg faktisk ikke vet hva han holder på med. At jeg kanskje tror han er useriøs type, ikke intressert, men så viser han interesse. Det som plager meg er hvis han faktisk ikke er intressert å tar tiden min og hans. Da er det bedre jeg leter etter noe annet… Det var han som ville finne på noe i går, men bare sovnet og ja.. andre ganger så skal ha  gjøre ting så sent..

AnonymBruker
Skrevet

Noen mennesker mener at deres tid er mere viktig en andres, sitat Kong Harald.  
Dette handler om ren egoisme. 
Alle vet at en responderer på en melding eller vet at en gir beskjed innen rimelighetens tid. 
De som ikke greier det er vrange av prinsipp 

Anonymkode: 361e2...a31

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det plager meg at jeg faktisk ikke vet hva han holder på med. At jeg kanskje tror han er useriøs type, ikke intressert, men så viser han interesse. Det som plager meg er hvis han faktisk ikke er intressert å tar tiden min og hans. Da er det bedre jeg leter etter noe annet… Det var han som ville finne på noe i går, men bare sovnet og ja.. andre ganger så skal ha  gjøre ting så sent..

Man må snakke sammen, og selv da kan man aldri vite om man får vite sannheten. Det eneste du har å gå på er om du liker han, og at han ikke tråkker over grensene dine. Så kan det også lønne seg å gjøre han klar over dine grenser. Det du holder på med her er bare usikkerhet fra din side, og det vil bare ødelegge noe som kanskje kunne blitt veldig bra - eller avslutte noe som ikke ville blitt noe. Du kan aldri vite, og må lære å leve med det. Stå for dine egne valg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alle vet at en responderer på en melding eller vet at en gir beskjed innen rimelighetens tid. 

Og hva er rimelighetens tid?
Er ikke alle som lever med nesa i mobiltelefonen.
Er ofte jeg ikke merker meldinger jeg har fått på mange timer, noen ganger ikke før dagen etter.
Ikke opplevd at noen blir sure.

Haster det med å få svar så ringer man.

Anonymkode: 72754...21a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen mennesker mener at deres tid er mere viktig en andres, sitat Kong Harald.  
Dette handler om ren egoisme. 
De som ikke greier det er vrange av prinsipp 

Jeg er en sånn person, å er ikke vrang for å være vrang, men det er grunner ja.

Du kan se på det som egoisme, men på en annen måte, det er ikke alle som sender deg en melding du er nødt til å ha så nær heller. Det er realistisk at ikke alle passer like godt sammen, eller ikke alle er like lett å si nei til foreksempel. Det er noen som maser mye på meg eller bestandig skal gi meg ting jeg ikke vil ha, men jeg er konfliktsky så jeg har en tendens til å forsvinne istede for å avslå dem. Er rett og slett redd dem.

Mange grunner her i verden.

Anonymkode: 2bcff...9a9

AnonymBruker
Skrevet

Mens han var sammen med deg? Eller at dette skjedde i deres datingperiode også? 

Begge deler. "For vi var jo ikke sammen da, og det er normalt å date flere, men jeg er helt trofast i forhold". Varte ikke mange ukene den relasjonen. 

Notorisk utro og har vært slik siden tenårene. Enkelte vokser ikke opp, tross barn og at de har passert 40. Sjømenn.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg er en sånn person, å er ikke vrang for å være vrang, men det er grunner ja.

Du kan se på det som egoisme, men på en annen måte, det er ikke alle som sender deg en melding du er nødt til å ha så nær heller. Det er realistisk at ikke alle passer like godt sammen, eller ikke alle er like lett å si nei til foreksempel. Det er noen som maser mye på meg eller bestandig skal gi meg ting jeg ikke vil ha, men jeg er konfliktsky så jeg har en tendens til å forsvinne istede for å avslå dem. Er rett og slett redd dem.

Mange grunner her i verden.

Du er kvinne eller mann? Er jo ikke farlig å si man ikke har lyst, og isteden spørre masse ting tilbake å virke intressert. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er kvinne eller mann? Er jo ikke farlig å si man ikke har lyst, og isteden spørre masse ting tilbake å virke intressert. 

Er dame. Det er snakk om noen som har en mye mer bestemt personlighet enn meg, å jeg er i tilegg konfliktsky så kjempe kleint. Er ikke klar for å konfrontere det, håper det dabber av naturlig ved at jeg hinter ved fravær ig feighet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og hva er rimelighetens tid?
Er ikke alle som lever med nesa i mobiltelefonen.
Er ofte jeg ikke merker meldinger jeg har fått på mange timer, noen ganger ikke før dagen etter.
Ikke opplevd at noen blir sure.

Haster det med å få svar så ringer man.

Anonymkode: 72754...21a

Jeg vil anta at du er mer unntaket enn regelen. 
Ikke mange som venter i timesvis eller dagen etter med å svare på en melding.
Da har det skjedd en glipp.  
Jeg tror at de som ikke er svarer på meldinger er like dårlige til å svare på tlf. 
Det har jeg iallefall lagt merke til 😃 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...