AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Skrevet 2. februar Jeg syns det er litt vanskelig å forstå hvordan man dater hva er hensikten, hvor mange dater man om gangen, har man sex med de etc. Jeg syns dette er fryktelig forvirrende. For meg er hensikten å finne kjærligheten. Men når jeg finner en jeg liker godt, får jeg på følelsen at han er på en helt annen plan enn jeg. Jeg tror han liker meg, men at han treffer også andre. Han er den første jeg har likt såpass godt. Men jeg føler at han tar sin tid før han svarer meg/ ignorerer meg i over en halv dag og jeg vet han snapper med andre damer. Vil tippe han har vært i et forhold og ønsker nå å bare leke. Det gjør meg trist og sur, men føler at om jeg skal være med i hans omgangskrets, så må jeg ta det med ro la han gjøre det han vil, vi er jo ikke sammen. Jeg var klar for å hive dette forholdet i haugen av " håpløs".. men har ikke klart det ettersom jeg liker ham godt. Er det meningen å date flere, ikke være for masete? Problemet er at det er veldig få jeg liker godt, men kanskje problemet er at jeg liker de fine og morsomme, som alle andre også liker. Anonymkode: 20d1c...5a6
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Skrevet 2. februar Det er viktig at du vet hva du ønsker: fwb, kjærester eller bare sex? Da må du formidle dette helt i starten. Så må du spørre han hva han er ute etter? Jeg dater kun en om gangen. Jeg har ikke sex med noen bare for sexens skyld. Vi er alle forskjellige... Anonymkode: e119c...38c 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Skrevet 2. februar Folk har forskjellige meninger om dette. Jeg synes det er forb.. useriøst å date flere. Å oppføre seg som et barn i godtebutikken og skal smake på alt funker dårlig i kjærlighetslivet. Skal man finne noe seriøst må man fokusere på det og legge litt innsats i det. Det funker selvfølgelig hvis man bare er ute etter uforpliktende sex. Det er en jungel med stort sett apekatter. Man må kommunisere hva man vil og sette premisser man selv er komfortabel med. Men ikke alle vil like de premissene, men sånn er verden. Anonymkode: 970ee...2df 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg syns det er litt vanskelig å forstå hvordan man dater hva er hensikten, hvor mange dater man om gangen, har man sex med de etc. Jeg syns dette er fryktelig forvirrende. For meg er hensikten å finne kjærligheten. Men når jeg finner en jeg liker godt, får jeg på følelsen at han er på en helt annen plan enn jeg. Jeg tror han liker meg, men at han treffer også andre. Han er den første jeg har likt såpass godt. Men jeg føler at han tar sin tid før han svarer meg/ ignorerer meg i over en halv dag og jeg vet han snapper med andre damer. Vil tippe han har vært i et forhold og ønsker nå å bare leke. Det gjør meg trist og sur, men føler at om jeg skal være med i hans omgangskrets, så må jeg ta det med ro la han gjøre det han vil, vi er jo ikke sammen. Jeg var klar for å hive dette forholdet i haugen av " håpløs".. men har ikke klart det ettersom jeg liker ham godt. Er det meningen å date flere, ikke være for masete? Problemet er at det er veldig få jeg liker godt, men kanskje problemet er at jeg liker de fine og morsomme, som alle andre også liker. Anonymkode: 20d1c...5a6 Denne kulturen er ren manipulasjon av dem som vil ligge uforpliktende. Du bestemmer selv hva som går bra for deg, det er ingen regel om at du må tåle. Trist at du sliter med han her, og støtter egentlig å hive det i granskauen. Det er mange fine menn der ute(Men kanskje vanskelig å finne😅) Anonymkode: d7087...c97 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar #5 Skrevet 2. februar Når en mann virkelig liker deg kommer han ikke til å somle med andre damer og ødelegge dere. Tenker jeg da, for jeg hadde aldri risikert det om jeg var glad i noen. Da betyr det å være med andre automatisk mindre. Anonymkode: d7087...c97 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #6 Skrevet 3. februar Regelen er at du må sette grenser for deg, det kan ingen andre gjøre for deg. Anonymkode: 196a1...16f
AnonymBruker Skrevet 4. februar #7 Skrevet 4. februar Gå på mange første dates om du vil trene. Ikke snø inn på en fyr med en gang. Vent til du er mer trygg med å velge hvem du går videre med. Det beste er om du finner noen som vil ha det samme som deg i et forhold. Og det tar litt tid å finne ut av. Men jo flere du snakker med jo mer vil du se hva du ikke liker også… Bare ta det med ro og gå litt sakte fram uten å forvente for mye i starten. Anonymkode: dbacb...cee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå