AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Jeg har tinder innstilt på at jeg vil treffe begge kjønn. Men nesten alle personene av samme kjønn som meg som dukker opp på min profil, er ikke på leting etter samme kjønn. Står tydelig hva de er ute etter, at de er hetero osv. Hvorfor dukker de opp i min feed da? Får ikke spurt heller, da jeg (åpenbart) ikke får match med dem. Anonymkode: afdcb...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har tinder innstilt på at jeg vil treffe begge kjønn. Men nesten alle personene av samme kjønn som meg som dukker opp på min profil, er ikke på leting etter samme kjønn. Står tydelig hva de er ute etter, at de er hetero osv. Hvorfor dukker de opp i min feed da? Får ikke spurt heller, da jeg (åpenbart) ikke får match med dem. Anonymkode: afdcb...3a6 Jeg er bifil og har merket dette selv på Tinder, så jeg bare sluttet med det og hadde bare på menn på slutten. Jeg aner ikke hvorfor det er sånn, men det er sånn. Har vært sånn i mange år. Anonymkode: ab371...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg er bifil og har merket dette selv på Tinder, så jeg bare sluttet med det og hadde bare på menn på slutten. Jeg aner ikke hvorfor det er sånn, men det er sånn. Har vært sånn i mange år. Anonymkode: ab371...ef1 Så utrolig dumt. Jeg vil jo ikke dukke opp i feeden til disse personene likevel, så hva er vitsen med at de dukker opp hos meg. Anonymkode: afdcb...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så utrolig dumt. Jeg vil jo ikke dukke opp i feeden til disse personene likevel, så hva er vitsen med at de dukker opp hos meg. Anonymkode: afdcb...3a6 Det er fordi det er få av de, og derfor misbruker Tinder profilerne til folk for at du skal få flere å sveipe på. At de aldri vil få opp deg, fordi du er uaktuell for de som er hetero, det driter appen i. Det er samme greiene der menn får likes fra Asia/afrika, selv om de kun sveiper i Norge. Svindel. Anonymkode: d9396...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå