AnonymBruker Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Hei. Jeg er veldig utrent etter flere år uten kondisjonstrening. Vil nå trene meg opp for helsen sin skyld. Det jeg synes er gøy er tabata og hiit. Jeg fant et hiit program på nett der det er 30 sek jobbing, hvile osv. Det er 9 øvelser som skal kjøres 4 runder. Jeg orker ikke alt dette enda. Så, er det best kjøre opplegget som det er så lenge jeg orker å pushe meg mer etter hvert eller bør jeg gå ned til 20 sek og orke lenger? Anonymkode: 3077d...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #2 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei. Jeg er veldig utrent etter flere år uten kondisjonstrening. Vil nå trene meg opp for helsen sin skyld. Det jeg synes er gøy er tabata og hiit. Jeg fant et hiit program på nett der det er 30 sek jobbing, hvile osv. Det er 9 øvelser som skal kjøres 4 runder. Jeg orker ikke alt dette enda. Så, er det best kjøre opplegget som det er så lenge jeg orker å pushe meg mer etter hvert eller bør jeg gå ned til 20 sek og orke lenger? Anonymkode: 3077d...56d Sett på stoppeklokke idet du starter programmet. Følg programmet, men sett videoen på pause når du trenger ekstra pause/lengre pause. Stoppeklokken rører du ikke før du er ferdig med hele økta. For hver gang har du som mål å være litt raskere på stoppeklokka enn forrige økt, altså litt mindre pause for hver gang. Det funker som gull! Og selv ett sekund raskere på klokka er en win. Det hjelper godt på motivasjonen! Anonymkode: d26d1...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #3 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sett på stoppeklokke idet du starter programmet. Følg programmet, men sett videoen på pause når du trenger ekstra pause/lengre pause. Stoppeklokken rører du ikke før du er ferdig med hele økta. For hver gang har du som mål å være litt raskere på stoppeklokka enn forrige økt, altså litt mindre pause for hver gang. Det funker som gull! Og selv ett sekund raskere på klokka er en win. Det hjelper godt på motivasjonen! Anonymkode: d26d1...eb0 Tusen takk for svar. Det skal jeg prøve 🙂 Anonymkode: 3077d...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk for svar. Det skal jeg prøve 🙂 Anonymkode: 3077d...56d Vil også tipse deg om at hodet alltid stopper deg lenge før kroppen faktisk er utslitt. Så ikke undervurder verdien av å jobbe med mindset disiplin etc! Hvis du prøver å jobbe inn en vane hvor du klarer to repetisjoner til etter at du egentlig vil gi deg, så er det vist å øke resultatene mer enn 40% over tid! Anonymkode: d26d1...eb0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå