AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:12 #1 Del Skrevet søndag kl 11:12 Hei. Jeg har i mange år vurdert å forstørre brystene. Er nå 33 år, når jeg var 24 fikk jeg egentlig innvilget operasjon fordi brystene mine er så forskjellige på størrelse, men ettersom jeg ikke ønsket å redusere ene brystet (ville forstørre, men det gikk under kosmetisk) fikk jeg ikke innvilget likevel. 9 år etterpå føler jeg akkurat det samme om brystene mine, skjuler dem for samboer, går bare i oversizede klær, hater å gå i bikini osv... Nå ønsker jeg å gjøre noe med det, og lurer på hvor jeg bør gå. Jeg bor i Oslo og lurer på hvem som er best her. Det er så mange å velge i. Jeg vil ha så naturlige som mulig. Noen med gode erfaringer? Anonymkode: 36a66...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Har operert to ganger på Fornebuklinikken med bare gode erfaringer! (Tråder om silikon har en tendes til å spore av, skriv evt i Cee-Cee's hemmelige verden i dagbok, men ser at det er lite aktivitet der akkurat nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå