AnonymBruker Skrevet 3. februar #61 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 11.07): Jeg er trådstarter, og tusen takk for svar.. Ja, hun pleier å få orgasme veldig fort og da er hun helt ferdig. Sex hos oss tar kanskje maks 10 minutter fra start til slutt, men jeg rekker da ikke å komme selv så enten blir det ikke orgasme på meg, eller jeg onanenerer meg selv til orgasme sammen med henne eller alene når hun har sovnet. Kanskje hun ikke får orgasme, men bare ikke klarer å fake at sexen er bra lenger enn ti minutter og må fake orgasme for å bli ferdig med akten? Hva tenker dere? Anonymkode: b4bc2...ab3 Synes dette er litt trist, jeg da. Det er hennes ansvar å si hvordan hun vil ha det når du allerede er på tilbudssiden med fingre og tunge. Hvis hun faker, er det hennes problem, ikke dltt. Jeg er uenig med din kone. De fleste kvinner jeg kjenner liker og blir tent av pikk. Kan nok hende hun sier dette for at du ikke skal spørre om eller be om mer, noe som er veldig synd. Jeg vil ikke tro dette er veldig vanlig Anonymkode: dded5...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #62 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 20.30): Ja, jeg tror han føler seg heldig etter å ha snakket med kompiser som bare "får" sex av og til hvis dama har riktig humør. Han er en flott fyr som liker å tilfredstille tilbake heldigvis. Jeg skjønner jo at andre kan ha et annet forhold til sex enn det jeg har, men likevel undrer jeg meg over at både menn og kvinner ikke ønsker sex. I mine øyne så er dette noe magisk mellom mennesker som elsker hverandre. Som du sier - beundre hverandre på alle måter!! Jeg er veldig leken av meg, så det er nok derfor jeg er som jeg er mtp sex også. Jeg kan lett ha "pliktsex" om den andre har veldig lyst. Det er jo et litt ømt tema her på KG, men i min verden så blir sexen bra bare man får satt i gang, og da er det jo ikke plikt lenger? Anonymkode: c1cf3...cc9 Jeg opplever pliktex som et uttrykk som brukes når man har mistet lysten totalt, gjerne med masing og et forhold som går dårlig, der mannen bidrar lite etc., ikke i de tilfellene hvor man gjerne gir hverandre noe, men der det er mye aversjon og man likevel tvinger seg til sex. Oppfatter det annerledes enn det du beskriver, som også jeg gjerne kam gjøre i et forhold selv om jeg selv ikke er heltent. Anonymkode: dded5...1e0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #63 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette ble jeg så overrasket av å lese. Aldri tenkt at det er en mulighet for noen (jeg er kvinne selv, har kun hørt om en kvinne som ikke tok på ektemannens penis før, og da tenkte jeg at hun hadde noen traumer). Altså, hvis noen masserer deg, eller stryker deg på ryggen eller armen, faller det deg ikke inn å gi tilbake? For mannen din prøver jo sikkert å ta på deg for å tenne deg? Eller rører ikke han deg heller? Jeg synes det høres så merkelig ut, jeg synes det er deilig å få = jeg vil gjerne gi samme til mannen. Jeg tenner på at han er kåt, og jeg vet at han blir kåtere av at jeg tar på han (altså penis i seg selv har ingen betydning for meg, men den avslører hans sinnsstemning, som betyr noe). Jeg bare skjønner liksom ikke, hjelper du aldri til for å styre den inn? Eller for å holde igjen den så du får «vri» deg på plass? Hvis du sitter på topp, er det han som holder for å putte den inn da? 🤔 Unnskyld hvis dumme spørsmål, jeg bare skjønte ikke hvordan noe kunne være om dette på denne måten, altså at det bare var noe man ikke tenkte på. Anonymkode: b613a...b31 Ikke meg du siterer, men jeg har ikke traume og har aldri opplevd å ønske å røre en penis. Jeg kan føle for å stryke noen for omsorg, men har aldri likt noen av mennene jeg har vært med. Var ikke klar over at dere andre gikk rundt å ønsket å suge, runke, ha sex, tenkte ikke på det. Når jeg red, så tok han å holdt den på plass ja. Har aldri tatt på en penis for å føre den in en eneste gang. Og blir litt uhell av å skrive at det har skjedd, så lite tennte jeg på det å ha den sexen. Når jeg så han kåt var jeg glad på hans vegne, men likte ikke at det var mot meg og følte ingenting tilbake. Observerte bare at han følte, jeg var der bare. Anonymkode: ce509...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #64 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 20.44): Jeg forstår også svært godt at seksualitet kan ha enorme variasjoner mennesker i mellom og at det som er riktig og bra for meg, kan oppleves helt annerledes for andre. I mine øyne så er ikke sex noe magisk. Ikke noe mer magisk en mye annet som er godt og gøy. Tipper det handler mye om hvordan følelsesuttrykk man har. For mange så har jo sex den funksjonen at det handler om å uttrykke følelser, validere partner, styrke tilknytning osv. Da forstår jeg jeg jo veldig godt at man ønsker det ofte. For andre igjen, så handler sex bare om «fest og morro». Det er noe godt og gøy man gjør, uten at det har noen videre funksjon en som så. Om det er ens seksuelle fungering, så blir det langt mindre viktig hvor ofte eller sjelden man har det og det er helt andre ting en sex som skaper tilknytning og samhold. Når det gjelder pliktsex, så er selve konseptet noe av det mest avtennende jeg kan tenke meg. Jeg hadde aldri klart å få meg til å ha sex med en som egentlig ikke vil, men «er med». For meg er partner sin kåtskap og tenning selve den utløsende faktoren for at jeg får lyst. Men det betyr ikke at slik du beskriver at du har «pliktsex» er hverken mer eller mindre riktig. Igjen så handler det bare om ulik seksuell fungering. Anonymkode: fa297...50f For meg er sex fest, moro og kåtskap, og det er viktig for meg. Er ikke sikkert jeg er like kpt når jeg er 60 selvsagt, har hørt lysten daler hos de fleste, men nå er det viktig for meg, selv om jeg ikke søker bekreftelse gjennom sex Anonymkode: dded5...1e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #65 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke meg du siterer, men jeg har ikke traume og har aldri opplevd å ønske å røre en penis. Jeg kan føle for å stryke noen for omsorg, men har aldri likt noen av mennene jeg har vært med. Var ikke klar over at dere andre gikk rundt å ønsket å suge, runke, ha sex, tenkte ikke på det. Når jeg red, så tok han å holdt den på plass ja. Har aldri tatt på en penis for å føre den in en eneste gang. Og blir litt uhell av å skrive at det har skjedd, så lite tennte jeg på det å ha den sexen. Når jeg så han kåt var jeg glad på hans vegne, men likte ikke at det var mot meg og følte ingenting tilbake. Observerte bare at han følte, jeg var der bare. Anonymkode: ce509...fdf Men du har ikke likt noen av mennene du har vært med heller? Kan handle om det da. Anonymkode: dded5...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #66 Del Skrevet 3. februar Aldri. Vært sammen i seks år. Har bare dritkjedelig sex. Er ikke sammen med han for sexens skyld. Anonymkode: a9f8b...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #67 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men du har ikke likt noen av mennene du har vært med heller? Kan handle om det da. Anonymkode: dded5...1e0 Kan være det. Tenker kanskje at det er det en del av de med dårlige sexliv opplever uten at de konfronterer det. Det må ikke være det, men hva om? Anonymkode: ce509...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #68 Del Skrevet 3. februar Hvis hun ikke liker penis, ikke ønsker sex, så er det nok høyst sannsynlig at hun faker, iallefall.. Selv om jeg personlig ikke klarer skjønne hvordan man klarer fake (dvs, at en mann ikke kjenner forskjell på faking og orgasme), men det er en annen diskusjon. Jeg skal ikke påstå at straks jeg ser en penis, så blir jeg kåt. Men, jeg liker mannens penis, og jeg liker ta på den, både med hender og med munn. Jeg synes det høres sært ut at man ikke ønsker være i kontakt med mannens penis når man er i et forhold, det hadde jo vært som om han ikke ville vært i kontakt med mitt kjønnsorgan.. 🤔 Anonymkode: d9462...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #69 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): .... Det er heller ikke normalt å sammenligne en kjapp runk med å ha sex med kona si. Hadde mannen min sammenlignet sex med meg og det å ta en kjapp runk, så hadde det vært siste gang vi hadde sex. Anonymkode: fa297...50f Jeg kan faktisk ofte foretrekke å onanere enn å ha sex med kona. Er ikke alltid man orker, og jeg synes det er mer "styr" å skulle ha sex enn å bare onanere Anonymkode: debfd...ad8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #70 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan faktisk ofte foretrekke å onanere enn å ha sex med kona. Er ikke alltid man orker, og jeg synes det er mer "styr" å skulle ha sex enn å bare onanere Anonymkode: debfd...ad8 Absolutt. Jeg kan foretrekke å onanere men ikke ville ha sex. Jeg kan også ville ha sex, men ikke onanere. Anonymkode: fa297...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #71 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): For meg er sex fest, moro og kåtskap, og det er viktig for meg. Er ikke sikkert jeg er like kpt når jeg er 60 selvsagt, har hørt lysten daler hos de fleste, men nå er det viktig for meg, selv om jeg ikke søker bekreftelse gjennom sex Anonymkode: dded5...1e0 Dette synes jeg er et godt poeng. For meg handler også sex om noe positivt. Noe man kan glede seg til i hverdagen. Noe man deler med partneren. Og som etter alle solemerker er noe som styrker forhold. Det må ikke glemmes her. Det er vel kanskje det som er bunnlinjen når vi snakker om seksualitet i parforhold - at det gjør parforholdet bedre! Men hver sin lyst! Folk må få gjøre som de vil. Imidlertid er det synd hvis man er i et forhold der det er diametralt ulikt syn og lyst på sex. Da får man veie for og imot med tanke på hvor mye dette eventuelt betyr for en. Det er et valg man bare kan gjøre selv, og som ingen her verken kan gjøre seg til dommer over eller ha fasiten på. Anonymkode: 7aacd...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #72 Del Skrevet 4. februar Jeg elsker utseendet, form og funksjon på min manns penis og alle andre steder på kroppen hans. Oralsex og å runke ham går fint. Jeg rimmer ham også, og mye annet. Det må sies; jeg har hatt sex med - tom vært gift med - ei kvinne som ikke likte å gi meg oralsex. Og min mann brukte lang tid på å bli komfortabel med å gi meg oralsex (han sier han aldri har gjort sånt før, jeg tror han er sensitiv på lukt/smak, for han liker generelt fitta mi og han er kresen på mat). Det er nok veldig individuelt. Kona di kan ikke si at "kvinner" ikke liker kuk. Hun liker ikke. Anonymkode: 36481...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #73 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 17.17): Det er forresten bare tapere som er kåte og ha lyst på sex. De som virkelig har sett lyset har forstått at sex er noe uinteressant.... Anonymkode: 7aacd...355 Sa den aseksuelle Anonymkode: 36481...fa4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4. februar #74 Del Skrevet 4. februar (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sa den aseksuelle Det var selvsagt ironi. Endret 4. februar av Topper og daler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 4. februar #75 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 11.27): Jeg synes penis er ekkelt, ja hele underlivet til mannen egentlig. Ballene og mellomkjøttet og alt… liker absolutt ikke å ta på han der nei.. Jeg er nok litt som din kone at jeg vil helst bare gå rett på samleie. Dette er ikke fordi jeg er så fryktelig kåt, nei det er rett og slett fordi jeg bare vil ha hele akten overstått så fort som mulig. Jeg kan synes det er godt å ha samleie, men orker ikke særlig lenge for da blir jeg så lei. Enten faker jeg (men sjeldent for selv om jeg har «kommet» så vil jo mannen fortsatt fortsette) eller så spør jeg rett ut «kan vi være ferdige nå?» Anonymkode: 9114f...6c1 Skjerp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #76 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Imidlertid er det synd hvis man er i et forhold der det er diametralt ulikt syn og lyst på sex. Anonymkode: 7aacd...355 Som jeg tenker egentlig er det eneste som betyr noe. Hvor glad eller ikke glad noen er i peniser, kjappiser, oralsex, onani, hvor ofte eller sjeldent noen har sex etc etc, er helt irrelevant så lenge man og partner er kompatible og fornøyde. Det er når forskjellene partene i mellom er markante, man får problemer. Er begge fornøyd, så er det jo ingen ting som er bedre en noe annet. Anonymkode: fa297...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #77 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Som jeg tenker egentlig er det eneste som betyr noe. Hvor glad eller ikke glad noen er i peniser, kjappiser, oralsex, onani, hvor ofte eller sjeldent noen har sex etc etc, er helt irrelevant så lenge man og partner er kompatible og fornøyde. Det er når forskjellene partene i mellom er markante, man får problemer. Er begge fornøyd, så er det jo ingen ting som er bedre en noe annet. Anonymkode: fa297...50f Jo, men at par er opptatt av sexlivet sitt er fornuftig, da undersøkelser viser at hvor fornøyd vi er med seksuallivet vårt. er den viktigste faktoren for både menns og kvinners opplevelse av nærhet med partneren. Her henviser jeg til Seksualvaneundersøkelsen. Dette gjelder begge kjønn, selv om menn er mer opptatt av det en kvinner. Interessant også at menn som har vært i langvarige forhold vurderer at opplevelsen av nærhet med partneren er forbundet med høyere samleiehyppighet og lavere onanihyppighet. Derfor er dette et tema som det burde være interessant å diskutere, da er flertall av oss ønsker et aktivt sexliv med partner. Anonymkode: 7aacd...355 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #78 Del Skrevet 4. februar Blir seriøst kåt bare av å tenke på mannens penis. Og leker, stryker og suger den så ofte jeg vil Kunne definitivt ikke levd i ett sexløst forhold, da sex, intimtet og nærhet er veldig viktig for meg. Kvinne 39 Anonymkode: 0c1bc...6b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #79 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, men at par er opptatt av sexlivet sitt er fornuftig, Anonymkode: 7aacd...355 Ja. Som sagt. Viktig å være fornøyd med sexlivet sitt. Anonymkode: fa297...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #80 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja. Som sagt. Viktig å være fornøyd med sexlivet sitt. Anonymkode: fa297...50f Ja, enig, men da er det nyttig å bli presentert for hva forskningen sier om hva nordmenn flest legger i «fornøyd». Og ett av funnene er at nordmenn flest opplever at et aktivt sexliv fører til nærhet til partneren. Anonymkode: 7aacd...355 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå