Gå til innhold

Hvor ofte og hvordan tar du på / tilfredsstiler du mannens penis?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenner ikke på penis, jeg tenner på personen penisen er på. Så akkurat der har hun rett, for min del. 

Men jeg liker å tilfredstille personen, så dermed tilfredstiller jeg penis også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei er ikke noe interessert i min manns penis. Foretrekker samleie så fort som mulig. Jeg rører heller ikke penis med min munn eller hånd. 

Anonymkode: debfd...ad8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!

Jeg har skjønt at ikke alle kvinner synes penis er estetisk tiltrekkende, men du tar på/ leker med / tilfredsstiller den kanskje likevel?

egentlig tenner på penis i det hele tatt.

Tar du på / leker du med eller ikke med mannens penis?

Og om du ikke gjør noe så skriv også gjerne det her, men jeg vil gjerne også vite hvorfor du ikke klarer/ønsker??

Si gjere også noe om din egen sexdrive og hvor ofte dere har sex. Vi har sex 3-5 ganger i året, og hun har 0 sexdrive / interesse. Hun får lett vaginal orgasme, men det virker ikke som at det motiverer for oftere sex. 

Anonymkode: b4bc2...ab3

Jeg syntes heller ikke en penis er «estetisk tiltrekkende». En penis er mer morsom. Et snodig organ. En penis vekker ikke seksuell lyst i seg selv. Det faller meg aldri inn «å ta på/leke med» penisen til mannen nei. Det har ingen verdens ting med at det er ekkelt eller noe, for det er det ikke. Det rett og slett faller meg aldri inn. Det er aldri en tanke som slår meg. Penis er aldri noe jeg går å tenker på.

Det er ikke at jeg ikke klarer/ønsker. Det blir som å spørre deg hvorfor du aldri tar på og leker med lilletåa til kona di? Det er bare ikke noe jeg tenker over. Det faller meg aldri inn.

Vi har også sex 3-5 ganger i året. Jeg får lett orgasmer og vi har veldig bra sex. Men det gjør ikke at vi har noe oftere sex av den grunn. Vi er ikke et eksempel på at god sex avler mer sex. 

Anonymkode: fa297...50f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

😔 Sexy 3-5 ganger i året uten noen annen stimuli i mellom, og så kommer hun vaginalt etter 10 minutter virker svært spesielt. 

Anonymkode: 9c417...3af

Jeg får første orgasme etter få sekunder når mannen min «gjør de riktige tingene». Vi har også sex 3-5 ganger i året. 

Jeg tror jeg får så lett orgasme og gjerne flere av dem, Nettop fordi vi ikke har så ofte sex😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er ikke at jeg ikke klarer/ønsker. Det blir som å spørre deg hvorfor du aldri tar på og leker med lilletåa til kona di? Det er bare ikke noe jeg tenker over. Det faller meg aldri inn.

Jeg syns det er godt å ta på hennes hud. Ryggen, lårene, puppene og underlivet. Jeg kan godt også kose med føttene inkludert lilletåa.

Anonymkode: b3ea7...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg må ærlig innrømme at oralsex er jeg ikke så glad i. Verken å gi eller få. Så jeg suger kanskje 0-5 ganger i året. Og bare når han er helt nydusjet. Helst på badet mens det enda drypper fra han 😂 Og når jeg gjør det er det fordi jeg får en impuls som går på å gjøre han glad.

Runke kan jeg gjøre så ofte han vil. Det koster meg ingenting, og noen ganger får jeg glede av det jeg også.

Vanlig sex har vi de fleste ukene 1-2 ganger. Noen uker 0 og noen uker 4. Men dette handler ikke om at jeg mangler lyst på mannen. Han er en attraktiv mann, og vi har kjempegod sex. Jeg får også orgasme lett.

Det handler kun om at sex for meg krever overskudd. Og jeg har ikke mer overskudd til sex enn det akkurat nå.

Anonymkode: 147b5...744

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mange kvinner er jo lite interessert i sex. Tull å snakke om at hun er lesbisk av den grunn. Selv har jeg svært lite lyst, alltid vært sånn. K45

Anonymkode: 947ad...e39

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS, det er helt sikkert mange nok kvinner der ute som ser på kuken din som noe annet enn å lage barn med eller ha sex med en gang i blant. 

Min kone er også slik, etter 10-12 år uten at hun viste noe tegn til å ta medansvar for vårt sexliv eller ønske om å gi meg nytelse av eget ønske så opprettet jeg noen datingprofiler her og der. I dag lever jeg uten den byrden av at min kone ikke har ønske om å gi meg nytelse da jeg har et par elskerinner som bare elsker underlivet mitt og som ikke et verktøy for reproduksjon. 

Anbefaler deg å opprette profil på tinder, hoopla, fetlife etc.

Anonymkode: 3b499...9b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det høres mest ut som at hun ikke liker å ha sex med deg, men tør ikke snakke med deg om det. 

Anonymkode: bc272...ab2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg syntes heller ikke en penis er «estetisk tiltrekkende». En penis er mer morsom. Et snodig organ. En penis vekker ikke seksuell lyst i seg selv. Det faller meg aldri inn «å ta på/leke med» penisen til mannen nei. Det har ingen verdens ting med at det er ekkelt eller noe, for det er det ikke. Det rett og slett faller meg aldri inn. Det er aldri en tanke som slår meg. Penis er aldri noe jeg går å tenker på.

Vi har også sex 3-5 ganger i året. Jeg får lett orgasmer og vi har veldig bra sex. Men det gjør ikke at vi har noe oftere sex av den grunn. Vi er ikke et eksempel på at god sex avler mer sex. 

Håper han onanerer masse da, siden så sjelden utløsning er dårlig prostata-hygiene. 

Anonymkode: 7aacd...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper han onanerer masse da, siden så sjelden utløsning er dårlig prostata-hygiene. 

Han onanerer rett som det er 😊. Det gjør for så vidt jeg også, enda jeg ikke har noe prostata☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange kvinner er jo lite interessert i sex. Tull å snakke om at hun er lesbisk av den grunn. Selv har jeg svært lite lyst, alltid vært sånn. K45

Anonymkode: 947ad...e39

Behøver ikke alltid å ha vært slik heller. For min del er ingenting som før etter barnefødsler. Er langt mindre følsom der nede etter å ha blitt klippet og sydd flere ganger, og har sex hovedsakelig for mannens del. 

Anonymkode: 7cf4e...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han onanerer rett som det er 😊. Det gjør for så vidt jeg også, enda jeg ikke har noe prostata☺️

Hvorfor onanerer du, men har så sjelden sex med mannen din??

Anonymkode: 154c4...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi onani og sex er du vilt forskjellige ting. Det er faktisk en avgrunn mellom dem. Like forskjellig som jordbær og flyplass. Å onanere er bare noe man gjør. Litt som å klø seg på leggen. Det kommer ikke av lyst, men bare fordi man vil sove - eller ikke har annet å ta seg til. Det har intet med kåtskap å gjøre. Det er forresten bare tapere som er kåte og ha lyst på sex. De som virkelig har sett lyset har forstått at sex er noe uinteressant, og når mannen onanerer så er det IKKE i mangel av sex med kona. Over hodet ikke. Han vil bare klø litt på balla før han sovner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Fordi onani og sex er du vilt forskjellige ting. Det er faktisk en avgrunn mellom dem. Like forskjellig som jordbær og flyplass. Å onanere er bare noe man gjør. Litt som å klø seg på leggen. Det kommer ikke av lyst, men bare fordi man vil sove - eller ikke har annet å ta seg til. Det har intet med kåtskap å gjøre. Det er forresten bare tapere som er kåte og ha lyst på sex. De som virkelig har sett lyset har forstått at sex er noe uinteressant, og når mannen onanerer så er det IKKE i mangel av sex med kona. Over hodet ikke. Han vil bare klø litt på balla før han sovner. 

Sjelden jeg har sett en mer bortkastet bruk av av anonymfunksjon😂

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

😂🤡

Anonymkode: b3ea7...7d2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Fordi jeg liker å onanere og fordi jeg ikke har oftere lyst på sex💁🏼‍♀️. Noe som forøvrig resonnerer med mannen min også. Han onanerer fordi han liker det, som oftest. Noen ganger gjør han det fordi han sliter med å sovne. Da sovner han raskt etterpå😊

Virkelig ikke noe «hokus pokus».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

😂😂 godt vi er forskjellige 

Anonymkode: d58d5...1be

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Samtidig finnes det menn som sitter å sirkelrunker i en digital runke-ring, etter å delt nakenbilder av kona med andre menn. Samme mann som sidestiller en kjapp runk med å ha sex med kona. Samme mann som sier at en kjapp runk og sex med kona fyller det samme behov og lyst. Denne mannen har altså frekkhetens nådegave til å påstå at han er den som har en normal seksualitet 😂

Er jo litt typisk. De største avvikerne er ofte de som hevder å være normale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke tatt på min manns penis på over to år. Men han vil ikke ha meg der, så da blir det sånn... Har mentalt distansert meg fra det seksuelle ved penisen hans, slik at jeg skal slippe å savne den. Kjipt, men han liker kun PIV en og annen sjelden gang. 

Anonymkode: 27ab2...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...