AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Da tenker jeg på nonstop knulling der du er beinhard fra start til slutt uten å komme. Skriv gjerne også ca hvilken alder du hadde da dette ble gjennomført. Anonymkode: 69f9e...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden 11 minutter Anonymkode: da46e...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Sikkert 30 minutter, stein hard alltid uten untak og kommer sjelden av samelei så jeg kan holde på til dama er fornøyd eller jeg utslitt fysisk..Trener tre ganger i uka da 😀 Anonymkode: 50a40...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Så udugelige dere er? Vært med mange menn i tenårene-tidlig 20 årene som kunne drive på i timevis. Uten pauser og uten å komme. Eventuelt kom, men fortsatte og ble ikke slappe i et sekund Anonymkode: 839db...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #5 Del Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Eventuelt kom, men fortsatte og ble ikke slappe i et sekund Det kan jeg tro på ja. Som 24-åring sprutet jeg 3 ganger på samme ståkuken, var ikke ut av henne i det hele tatt. Ei moden dame som var utsultet, og ikke hadde kjent "ordentlig kuk" på evigheter. Anonymkode: ab036...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #6 Del Skrevet 55 minutter siden Midten av tyveårene kunne jeg holde på i evigheter, 7-8-9 runder på en kveld. Hadde trekant med to kvinner jeg traff på byen en gang. Tok de med hjem o to tiden, først 7 på morgenen var vi alle fornøyd. Anonymkode: 44401...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå