AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Som overskriften sier.. Det er kanskje ett dumt spørsmål, men skal det kunne gå å pause hele lånet? (At selvsagt avdrag + renter øker på lånet, men at man har noen måneder hvor man ikke betaler noe?) Anonymkode: e05c8...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som overskriften sier.. Det er kanskje ett dumt spørsmål, men skal det kunne gå å pause hele lånet? (At selvsagt avdrag + renter øker på lånet, men at man har noen måneder hvor man ikke betaler noe?) Anonymkode: e05c8...55a Hvis du har (eller kan få) rammelån går det fint. Anonymkode: 59106...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Det er ikke mulig å ikke betale renter på et lån nei. Du kan muligens velge å ikke betale regningene fra banken, men det blir jo bare mer å betale tilbake Anonymkode: f2c31...1d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du har (eller kan få) rammelån går det fint. Anonymkode: 59106...3ff Nei. Rentene trekkes fra lånet. Anonymkode: 240be...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Tror ikke det funker sånn hos Sbanken. De endret på det i fjor elns, renter trekkes fra en konto. Men selvsagt kan man hente beløpet ut fra rammelånet til denne kontoen da Anonymkode: 1bf9e...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Som overskriften sier.. Det er kanskje ett dumt spørsmål, men skal det kunne gå å pause hele lånet? (At selvsagt avdrag + renter øker på lånet, men at man har noen måneder hvor man ikke betaler noe?) Anonymkode: e05c8...55a Hva tror du det heter hvis du ikke betaler noe men lånet øker med renter? Avdragsfrihet. Anonymkode: 20540...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva tror du det heter hvis du ikke betaler noe men lånet øker med renter? Avdragsfrihet. Anonymkode: 20540...32b Man må fortsatt betale renter. Å pause innbetaling helt er det bare lånekassen som tilbyr. Anonymkode: bdfa0...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei. Rentene trekkes fra lånet. Anonymkode: 240be...7fb Det stemmer, så lånet øker jo, men du betaler ikke med lønnen din så du kan bruke den til noe annet. Ikke økonomisk gunstig, men i en knipe i en kort periode så er det en utvei. Forutsetter selvfølgelig at man har penger igjen på selve rammen. Jeg har rammelån og har som mål at det ikke skal øke, rentene skal alltid betales. Jeg setter inn alt av ekstra penger der til jeg ev. trenger dem (bursdagsgaver, bonus, leie fra hytta, feriepenger etc.) slik at lånet er så lavt som mulig til enhver tid. Jeg sparer i fond også, det jeg setter inn på lånet er penger jeg trenger mer tilgjengelig. Anonymkode: dab2f...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå